Avatar billede html_freak Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:28 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

LOGO HJÆLP!

HEJ!!

JEG SKAL HAVE LAVEt 2 LOGOER OG JEG HÅBER DU VIL LAVE ET TIL MIG!!!!..PLEASE!!

PÅ DET ENE SKAL DER STÅ clan-mOOn OG DET ANDET \"CASPER HJEMMESIDE\"..BEGGE LOGOER SKAL VÆRE SEJE OG DER MÅ DA GODT VÆRE NOGLE BILLEDER \"FLETTET IND I BAGGRUNDEN\"!!!!!....

HILSEN HTML_FREAK
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:35 #1
Prøv lige at kvæl din caps-lock!

Skal der ikke stå \"Caspers hjemmeside\"?

- hvilke farver? Hvilken størrelse? Hvilket site skal det være på?
Avatar billede gfx Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:35 #2
Oprettelsesdato 2001-10-15 11:24:04
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (0 dage * 5 point) 0
Point tjent 0
Point brugt 0
Point ude 300
Banner Point 0
I alt 0

Og styr dig lige med: \"CAPS LOCK\"

</gfx>
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:35 #3
Jeg kan da godt lave noget til dig i aften engang... hvis du kan vente så længe.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:36 #4
Åh, er han sådan en... opretter en profil, banker alle point af, og glemmer alt om sin profil..

det er for meget! html_Freak - du misbruger Ekspertens venlighed!

Ved ikke om jeg gider at hjælpe dig alligevel, med mindre du bliver mere seriøs.
Avatar billede html_freak Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:41 #5
Hvad snakker du om!!!

Jeg indrømmer det er det jeg gør da!!!..Men jeg har virkelig brug for hjælp...Det er da godt der er nogen som dig der vil hjælpe for jeg kan virkelig ikke finde ud af det!!..Håber du vil hjælpe!!!..

Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 11:47 #6
Avatar billede osaka_san Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:48 #7
html_freak> Spørgsmålet hører ikke til i denne kategori men i:

Job -> Freelance.

Derudover, hvorfor prøver du ikke bare selv at lave et logo. Husk man kan ikke give folk varig hjælp ved at gøre for dem hvad de selv burde. Eksperten er ikke lavet for at folk kan få udført arbejde for Eksperten pesetas (point), men for at man kan få hjælp til at lære hvordan man gør tingene selv.

Der sidder masser af brugere der gerne vil hjælpe dig med at give dig gode råd og links til sider hvor du kan lære mere om hvordan du laver logoer, men det er få der gider at lave gratis arbejde!

Mvh.
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede html_freak Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:50 #8
Phunkypopcorn>

Tak for hjælpen MEN..Det er kan jeg selv lave!!..

Det jeg søger er et logo med billeder i baggrunden nærmest ligesom www.mobilfun.dk ...Deres logo er sejt!!!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 11:50 #9
okay det var nok lidt mere konstruktivt end mit :)
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 11:51 #10
laver sq lissom oss bare sjovt html_freak
Avatar billede gfx Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:56 #11
Hvilken størrelse, skal det være I..?

</gfx>
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 12:00 #12
grunden til at jeg ikk tager dig seriøst er
a) Du opretter en profil og fyrer alle dine point af (virker forkert)
b) Du gider ikk engang tjekke om du har stavet det du skal have lavet rigtigt (der skal da vel for pokker ikk stå casper hjemmeside)
c) Du angiver ingen mål på de billeder du ønsker
d) Heller ingen ønsker om farver

I det hele taget virker det ikk som om du selv rigtig er villig til at gøre noget for det.

Og nåh ja...
e) Du gad heller ikk finde ud af hvilken kategori det skulle oprettes i (men det kan tilgives da du er ny)
Avatar billede html_freak Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:15 #13

<phunkypopkorn>
Slap lige af mand!!

<gfx>

Jeg skal da først vide om folk er interessertet i at lave noget til mig!!!..Størrelse har jeg ikke en skid forstand på!!!...Men du kan kigge på www.mobilfun.dk banner-størrelsen på den side er den jeg skal have!!!!...
Farverne må du finde ud af...Du kan prøve dig frem..Så skal den rigtige nok komme!!!..Min side er nemlig kun på computeren!!!
Avatar billede html_freak Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:15 #14
TAK Popkorn!!

JEg håber du vil hjælpe mig!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 12:23 #15
øhm..... fanger det ikk helt..... først får jeg skældud og så får jeg tak :)
hmm......
Avatar billede gfx Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:29 #16
Har du ikke mulighed, for at sende den over nettet så vi kan få en ide om hvordan logoet, skal se ud.

Du kan også tage et \"screen shot\" af din side, og gemme den som jpg, og så sende den over e-mail:

\"clan-mOOn\" Er det counter strike, vi taler om..?

</gfx>
Avatar billede gfx Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:29 #17
Har du ikke mulighed, for at sende den over e-mail, så vi kan få en ide om hvordan logoet, skal se ud.

Avatar billede html_freak Nybegynder
15. oktober 2001 - 13:52 #18
gfx>

Ja..det er counter-strike!!!..
Hvordan tager man screenshots??

Avatar billede gfx Nybegynder
15. oktober 2001 - 15:25 #19
Hvordan tager man screenshots??

Det er en knap, som er placeret til højre for, knappen \"f12\". Der står på knappen \"Print Screen\" eller noget lignede. Den klikker du på, og går ind på et \"grafikprogram\" fx. paint shop pro eller lignende og sætter det ind, som nyt billede...

Jeg kommer med et forslag, her til aften...

</gfx>
Avatar billede lamina Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:59 #20
det er alt andet lige lidt smartere at trykke alt + Print Screen..så får du kun den del med du gerne vil tage billed af.
html freak kan du ikke komme med lidt nærmere specifikationer?
Avatar billede html_freak Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:16 #21
Farverne på logoerne er ligegyldigt...Du kan jo bare prøve dig frem og så finder vi ud af hvilke farver det skal have!!..Størrelsen på logoet skal være ligesom logoet på www.mobilfun.dk!!!
Avatar billede lamina Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:18 #22
jeg tror ikke at der er 3 !!! i deres webadresse men ok. :-)
kan god se hvad du mener. har du et sted hvor evt forslg kan mailes til?
Avatar billede gfx Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:31 #23
>lamina
Forslag skal offenliggøres her på eksperten.dk

<gfx>
Avatar billede html_freak Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:42 #24
Ja!!..du maile til clan-moon@ofir.dk

Så finder vi ud af noget Lamina!!
Avatar billede lamina Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:20 #25
ok
Avatar billede lamina Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:35 #26
er moon med m00n eller mOOn eller hvad?
Avatar billede dumdum Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:37 #27
60 point = svært spørgsmål

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede html_freak Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:57 #28
Det er mOOn....altså to o`er!!!!
Avatar billede html_freak Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:57 #29
hvad er du vil ha jeg skal se dumdum..det duer ikke det link du har givet mig!!!
Avatar billede lamina Nybegynder
16. oktober 2001 - 21:01 #30
dumdum hvad er det du prøver på at sige? ud over at dit link ikke virker?
Avatar billede lamina Nybegynder
16. oktober 2001 - 21:36 #31
nu du det..hvor er du go dumdum

\"Lever vi i cyberspace, eller lever cyperspace i os?\"
da cyberspace er menneskeskabt, og menneskets fri vilje gør os i stand til at, ja, vælge, må du nok antage at vi lever- efter eget valg - i cyberspace.Hvis cyberspace skulle leve i os ville det vel være et valg, hvilket dette ikke er istand til.

Hvad sker der når et sort billede sætter kulør på et blåt tomrum?

Hvis et tomrum defineres som et ikke uudfyld og ikke defineret, muligvis krumt rum, og du definerer det som blåe, så er rummet ikke tomt, da det består af blå. Tomt er fravær af noget andet, og dette andet er blå. Det der vil ske er enten ingenting eller 2 nuancer: blå og grå.

Og drikker George Bush te med mig -

Det tror jeg ikke han gør..gør han?

eksisterer Bush og jeg samtidig

Hvis samtidighed er forstået ved 2 elementers ensrettede/homogene bevægelse så gør i.

, eller spiller tidsforskellen ind?

Tidsforskellen spiller ind. Det du observerer vil altid ses med forsinkelse grundet den tid hjernen bruger til at bearbejde information. Det er muligt at Bushs hjerne bearbejder information hurtigere end din, derfor er svaret at tidsforskellen spiller ind.
Avatar billede html_freak Nybegynder
06. marts 2002 - 16:01 #32
dfg