Avatar billede jakobe Nybegynder
15. oktober 2001 - 00:42 Der er 6 kommentarer

kan man lave om på en swf fil

kan man åbne en swf fil og lave om på den
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. oktober 2001 - 00:44 #1
Det kommer an på hvad du vil.

Du kan jo starte med at se om filen er protected. Åbn flash og prøv at importere filen (ikke åbne).
Avatar billede ynwa Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:12 #2
ja det kan du godt, også selv om den er protected mod import. Hvis det er tilfældet skal du bare bruge et andet program til det
Avatar billede human900 Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:24 #3
lyder interessant ; hvilket program ???
Avatar billede kirus Praktikant
07. november 2001 - 10:16 #4
hmm hvis du vil importere den film så kommer du kun til at se på en slags DIA show ikke mere du komme ikke til at se på ActionScriptet...

Og brugen af et program til at åbne protectet filer er egentlig ikke så godt at nævne da det normal tkun bruges til at stjæle fra andres ideer.
Derfor håber jeg at dem der ved hvilket program jeg mener at det ikke siger det. :^)
Avatar billede lingoman Nybegynder
14. november 2001 - 21:41 #5
Der sker ikke mere her så luk venligst spørgsmålet
mvh geo
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. december 2001 - 11:01 #6
Der sker vist ikke mere her så husk at lukke spørgsmålet