Avatar billede jakobe Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:36 Der er 3 kommentarer

nem!

er ny i delphi men går lige til sagen. Jeg har en form 1 og 2 men efter jeg har hemt mit projekt og åbnet det igen vil jeg gerne lave vidre på form 2 men den er der ikke men hvis jeg prøver programmet og jeg trykker på den knap der skal gå til form 2 går det fint nok men hvad skal jeg gåre for at få form 2 igen (et problem jeg altid har haft)
Avatar billede siggi2001 Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:38 #1
Åben projektet... tryk på åbenknappen igen og vælg \'Init2\' (din form2) - så åbner form2 også i dit program til redigering :)
Avatar billede speedy Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:12 #2
Du kan trykke CTRL+F12 så ser du en liste over de forme du har, og så kan du dobbeltklikke for at åbne den.

/SpEeDy
Avatar billede pellelil Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:37 #3
Jeg har gjort det til en vane altid at hve Project Manager\'en åben. Her kan de se samtlige units (dermed også dine forme). Denne åbnes via: View->Project Manager (eller: CTRL-ALT-F11)