Avatar billede morten-soroe Nybegynder
14. oktober 2001 - 11:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PCI lydkort?????

Jeg har lige købt pc´er for første gang, og er i gang med putte programmer i den. Jeg har bare det problem, at mit 3D PCI lydkort ikke vil fungere, når jeg prøver at finde driveren siger Windows at den ikke kan lokalisere den, forhandleren fortalt mig at det var fordi jeg ikke havde den rigtige windowsversion, lydkortet fungerer åbenbart kun hvis jeg bruger win98 2. el. win2000, og på det tidspunkt havde jeg kun installeret win98 1., og nu har jeg så fået opgraderet til win98 2.  og det fungerer stadivæk ikke!!!  hvad kan jeg gøre? er der nogen der har prøvet det samme????
Avatar billede labisama Nybegynder
14. oktober 2001 - 11:04 #1
Da du puttede det i computeren og tændte bagefter, sagde windows ikke noget om at den havde fundet et PCI-lydkort?
Avatar billede morten-soroe Nybegynder
14. oktober 2001 - 11:10 #2
jo, den fortalte at den havde fundet en lyd kort, men spurgte så efter software, og forhandleren fortalte at det skulle ligge på mainboard cd´en.. men win kan ikke finde noget software der relaterer til det aktuelle hardware/lydkort
Avatar billede frock Nybegynder
14. oktober 2001 - 11:16 #3
Hvorfor lukker du spørgsmålet når du ikke har fået svar?

Og så kun 8 minutter efter det er oprettet...
Avatar billede morten-soroe Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:00 #4
Frock..det var ikke meningen...r ret ny herinde....
Avatar billede frock Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:11 #5
OK

Velkommen til :-)
Avatar billede morten-soroe Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:43 #6
Tak...frock