Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
14. oktober 2001 - 04:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fejl i Media Player...

Jeg får en fejl:

(fejl=80040154)

Når jeg prøver at afspille et klip i Media Player.

Den siger:
(fejl=80040154)
Klassen er ikke registreret

Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede 7th Praktikant
14. oktober 2001 - 05:40 #1
Hvilken slags fil er det ?
.avi ?
Avatar billede lille_fix Nybegynder
14. oktober 2001 - 08:11 #2
http://www.microsoft.com/danmark/support/kb/589_616.asp

Dette kan muligvis hjælpe dig lidt på vej, men hvilken ver. af mediaplayer kører du med ??
Avatar billede lille_fix Nybegynder
14. oktober 2001 - 08:13 #3
\"Det er ikke muligt at afspille videostrømmen, da der ikke findes en anvendelig udpakningsrutine///.
(Fejl=80040255)\"

Dette er muligvis samme fejl som din
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2001 - 14:20 #4
Det lyder som om, du mangler et codec til at afspille klippet. Prøv at hente nogle flere her:
http://www.divx-digest.com/software/index.html#codecs
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
15. oktober 2001 - 01:49 #5
Det er:
*.avi

og det er windows media player 7,01
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
16. oktober 2001 - 04:12 #6
Intet virkede...
Avatar billede lydterm Nybegynder
16. oktober 2001 - 04:51 #7
Prøv å installer Windows på ny!start maskinen med oppstarts disketten og intaller Windows over den gammle ver.  hadde dette problemet selv MSplayer ville ikke spille av en eneste fil som jeg prøvde.
NB: sjekk om du kan spille filene i mediaplayer2.
jeg klarte ikke spille av noen filer i noen program,men etter ny inst.av win.alt ok igjen
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
16. oktober 2001 - 15:01 #8
Okay, men jeg har mange ting, som ikke må mistes...hvis jeg kommer til at installere forkert...
Avatar billede lydterm Nybegynder
16. oktober 2001 - 15:45 #9
d skal du ikke miste, siden windows bare skriver over windows filene på ny,og div programfiler blir fortsatt liggende.NB du må kanje lage nye snarveier på skriveborde og i start>programmer men jeg mener jeg ikke måtte d.men programene dine ligger jo forsatt i programfiler.