Avatar billede hanne-rk Nybegynder
28. maj 1999 - 00:29 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

luk vinduet det trækker

jeg har følgende problem/spørgsmål
Når jeg surfer rundt, åbner jeg mange vinduer med" åbn i nyt vindue".
dvs. lige pludselig har jeg 20 sider åbne, når jeg så har læst dem alle, vil jeg gerne lukke alle vinduerne med een taste kombination, er det muligt?
eller hvad gør man, det er lidt trivielt at skulle lukke dem een efter een.
håber i kan hjælpe
hanne
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. maj 1999 - 00:40 #1
Med CTRL+Q lukkes alle browservinduer
Med CTRL+W lukkes det aktuelle vindue

Det er nemmere at trykke CTRL+W en masse gange end at skulle find luk knappen for hvert vindue
Avatar billede graae Nybegynder
28. maj 1999 - 13:21 #2
...CyberEsben har ret!

Tryk CTRL+W  :o)
Avatar billede jinxed Nybegynder
29. maj 1999 - 03:02 #3
Jep, Cyberesben har ret!

ALT+F4 lukker det aktive vindue/program hvad end det er browser eller ej : )
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. maj 1999 - 12:06 #4
jinxed>> ja men det er lidt nemmere at trykke CTRL-W, der er ikke så langt imellem dem
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. maj 1999 - 12:19 #5
hanne-rk>> kunne du ikke lige komme tilbage og sige om du kunne bruge det til noget?
Avatar billede gigy Nybegynder
29. maj 1999 - 21:09 #6
Cyberesben har ret!
Avatar billede h_noer Nybegynder
31. maj 1999 - 00:59 #7
Hvis du vil lukke alle åbne vinduer i et hug, kan du (såfremt bare ét vindue er aktivt (blå bjælke)) trykke ALT+SHIFT+F4. De minimerede programmer (der ligger nede i menubjælken) forbliver åbne!
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
01. juni 1999 - 13:31 #8
Yeahaaaa Cybersesben rulz! =)

han kender bare alle taste funktioner i hovedet
Avatar billede lrj Nybegynder
01. juni 1999 - 15:18 #9
Hvis du vil nøjes med at minimere vinduerne kan du benytte Win+D i windows 98 eller Win+M i 95 - for at få dem tilbage kan du i Win98 bare bruge Win+D igen - i 95 skal du bruge Win+Shift+M.

Jow deet...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. juni 1999 - 18:54 #10
jeg ved godt jeg er sej *GG* NOOOOOT
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 1999 - 13:31 #11
Cyberesben er syg i hovedet, han prøver bare at ligge på 1. pladsen, ved hele tiden at svare. Han skulle skydes :oD
Eeeeeeeeeeeeehhhhhooooouuuuuuuuwwwww
Hahahaha
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. juni 1999 - 19:14 #12
$:-( >> er man syg i hovedet fordi man svarer på andres spørgsmål?
Hvem siger at jeg prøver at ligge på 1. pladsen? Fordi man afleverer sit SVAR som "svar" i stedet for "kommentar", så er man bare grisk eller hvad?

"Cyberesben er syg i hovedet, han prøver bare at ligge på 1. pladsen, ved hele tiden at svare. Han skulle skydes :oD"

Få en ny hobby og lad være med at smile!
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 13:27 #13
Undskyld Cyberesben jeg kedede mig.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 13:28 #14
Men behøver du blære dig?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. juni 1999 - 22:20 #15
$:-(>>har jeg blæret mig her?
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 1999 - 09:17 #16
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 12:52 #17
hvorfor skriver du det så?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 12:54 #18
jeg er sgu træt af dig og dine kommentarer og dine forsøg på at stjæle points

NAR

jeg kan prøve at høre admin ad om dig... du bliver sikkert snart kicked
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 1999 - 14:00 #19

Det med pointene vidste jeg godt jeg ikke kunne få. Hvad fanden havde du regnet med?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 15:05 #20
du er bare lidt lam
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 1999 - 19:33 #21

Skal vi ikke slutte fred?, jeg er træt af at rende rundt og skændes med dig.
Og undskyld hvis jeg har skrevet noget ondt om dig.
Avatar billede pcmagasinet Nybegynder
05. juni 1999 - 19:59 #22
Tryk på Power Off-knappen på din computer...Spøg til side:

Som Ceberesben sagde:
Tryk Ctrl+q eller Alt+F4

Foresten er det ikke lidt dumt at skændes om point ( hentydning til Cyberesben og $:-)  - Håber i finder ud af det ! )

Hvordan aflever man et svar, og ikke kun et Kommentar
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 1999 - 20:03 #23

Jeg håber han vil slutte fred. Jeg gider ikke at skændes.
:)

Avatar billede pcmagasinet Nybegynder
05. juni 1999 - 20:08 #24
hey $:-): hvilket program skal bruges for at lave ASP sider med?

Hvis du vil have point for dit svar, check Programmering: Asp under indeks

TAK
Avatar billede pawjp Nybegynder
25. juni 2001 - 11:04 #25
http://www.homeonthewww.com/ryan/
Der kan du downloade et program der lukker pop-up vinduer