Avatar billede trivial Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Findes www.fotx.net ikke mere???

Hej!

Findes http://www.fotx.net ikke mere?

Mvh Trivial
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:07 #1
Det vil jeg satme håbe da ...
Serveren har vist en smule nedtid her for tiden .. men det kører skam stadig ..
Avatar billede resten Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:07 #2
ja den er svær at komme ind på????
Avatar billede advize Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:08 #3
Umiddelabrt ser det ikke ud til at domænet er i brug længere!

I hvert fald bliver man routet videre til http://www.hasselager.net/fotx/ i stedet - med andre ord, så er domænet passivt i den forstand at der ikke ligger data på fotx.net men at det i stedet ligger på en anden server!
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2001 - 01:14 #4
Skulle foxnet ikke snart over på en mere stabil server :-))
Avatar billede trivial Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:36 #5
Tak for det:-)

Mvh http://www.hard-news.subnet.dk
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:26 #6
Der ligger en længere historie bag \"fotx.net\", atlså hvordan det virker, og erikjacobsen\'s hasselager.net er en del af det.

FOTX sitet ligger placeret på http://tdaugaard.place.nu/site_fotx/ hvor jeg har fået et webhotel gratis til det, så jeg kan egentligt ikke beklage mig over nedtid :-(

Desværre har jeg ikke råd til noget andet - hvis jeg havde så lå det allerede på en mere stabil server.
Avatar billede resten Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:29 #7
vi må håbe serveren snart kommer op at stå men du gør også et stort arbejde tdaugård.

resten/
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:32 #8
Yeps .. håber også det snart kommer op .. der er trodsalt ca. 72 besøgende om dagen .. sååe det skal jo helst køre ;o)

Tak tak .. jeg kan lide at lave det når jeg hører/ser hvor glade folk er for det :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 00:18 #9
Update: Well .. nu er serveren da oppe .. men ehm .. *host* den siger
\"The specified module could not be found.\" *griner* ..