Avatar billede jesper.h Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dårlig laser power calibration

Jeg har fået et problem med min brænder,Aopen Crw9624. Det brænder nærmest ikke dybt nok på skiven, man kan se at den køre på mindste styrke. Og der går heller ikke længe inden der kommer en write error. De få skiver som lykkes kan kun læses med ca. 4 speed i mit andet drev. Er der nogen som ved om det er muligt at få bragt den tilbage til grundindstilling igen. Har prøvet at update firmware på den, uden at det hjalp.
Avatar billede marz* Nybegynder
13. oktober 2001 - 00:12 #1
har du prøvet at rense laser hovedet for cigaret røg, fedt og støv :) ??

marz*
Avatar billede jesper.h Nybegynder
13. oktober 2001 - 00:15 #2
Jeps!!! Har brugt BASF Cd-Rom lens cleaner flere gange uden succes. Har også prøvet med 3 forskellige mærker medier.
Avatar billede marz* Nybegynder
13. oktober 2001 - 00:18 #3
hvorfor gav du mig point :)

nå, men hvor gammel er den, de bliver brændt ud med tiden som en pære :)
måske er det bare på tide at få en ny :)

marz*
Avatar billede jesper.h Nybegynder
13. oktober 2001 - 00:20 #4
Kom til at trykke på accepter ved en fejl. skod!!
Avatar billede jesper.h Nybegynder
13. oktober 2001 - 00:22 #5
Den er kun 1½ år. Og jeg køre ikke et storstilet hjemmebrænderi, Så det burde ikke være allerede.

Avatar billede bpp Nybegynder
13. oktober 2001 - 00:22 #6
Tror det var en fejl at marz* fik de point så tidligt !
Marz* Ville det ikke være god skik at levere tilbage tildu er kommet med et ordentligt svar ?
Avatar billede marz* Nybegynder
13. oktober 2001 - 00:31 #7
slap af bpp, nogle gange er i sgu lidt for emsige

jesper : jeg laver lige et spørgsmål til dig :)

marz*
Avatar billede jesper.h Nybegynder
13. oktober 2001 - 00:32 #8
OKAY
Avatar billede bpp Nybegynder
13. oktober 2001 - 00:32 #9
Marz* > Ikke ment sådan !*S*