Avatar billede blood Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:08 Der er 45 kommentarer og
1 løsning

Brian vs. Tyson

Hvem vinder?

Jeg tror selv at Tyson vinder omkring 8 omgang.

Hvad tror i?

Pointsne vil blive fordelt mellem dem som gættede regtigt
Avatar billede thrakrath Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:10 #1
Jeg skyder på at i 3 omgang går Brian i gulvet.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:11 #2
Må man komme med flere gæt så ;o) ??

Nej ok ! - Jeg tror Tyson vinder i 5 omgang !
Avatar billede kludedukken Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:13 #3
blood > \"omkring 8 omgang\" betyder det 8 omgang +/- en omgang ?
Avatar billede jakose Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:14 #4
tror 2 omgange så er brian i gulvet
Avatar billede otis Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:14 #5
jeg tror Jill fra bigbrother vinder :)

God bytur nørder :)~~~~
Avatar billede Dominix Novice
12. oktober 2001 - 20:15 #6
Brian på point...
Avatar billede blood Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:17 #7
kludedukken >> Ja men jeg giver jo ikke mig selv points :o) i skal svare regtigt
Avatar billede dragen Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:18 #8
Nejda - Tyson går amok og kampen udsættes indtil han kommer ud af jail =)
Avatar billede massi Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:18 #9
Oki doki. Jeg tror i 4 omgang har brian kun et øre tilbage! Ellers skyder jeg på 1 omgang ligger brian i gulvet.
Avatar billede mbg1333 Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:25 #10
6 omgang går Brian i gulvet.
Håber på Brian men tror ikke på ham.

</mbg>
Avatar billede safri2 Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:43 #11
Tyson vinder i 6 omgang...tror jeg
Avatar billede apj Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:47 #12
Brian taber i 1. omgang (desværre....)
Avatar billede kludedukken Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:57 #13
dragen > Hvis din profeti holder har du sq fortjent flere point ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:58 #14
blood:> Dette er ikke det E point skal bruges til ! Det har intet med IT at gøre, ikke noget om at du skal have hjælp så tag dem selv igen!
Avatar billede Dominix Novice
12. oktober 2001 - 21:00 #15
Hold nu k*** det her er fri debat.. Hvis du ikke kan tåle at man taler om andet så lad da det her spm være .. ØV!!!
Avatar billede husi Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:02 #16
Brian taber i 3 omgang!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:02 #17
ays:> Fri debat ja, men stadig så er sådanne spørgsmål her ikke point berettiget!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:02 #18
Jeg satser at brian vinder på point....Dog også en mulighed for at han køre tyson træt og vinder på k.o omkring 9 omgang!
Tdaugaard > Måske skaber visse ting lort i det her system men helt ærligt tag dig dog til noget andet! Desuden er dette fri debat! Hvis ejerne  af dette site mente noget andet havde de nok ændret det!

-Jonas
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:04 #19
freefreelancer:> og evig og altid skal man høre på jer tosser ...
Avatar billede blood Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:05 #20
freefreelancer >> Ejeren... der er 2 :o)
Avatar billede Dominix Novice
12. oktober 2001 - 21:05 #21
tdaugaard>> Og det er så DIG der skal være den store bussemand.. Helt ærligt, find da på noget at tage dig til i stedet for at sidde og pive over at der er en der sætter point på spil til dem der kan gætte udfaldet.. Jeg tror ikke der er nogen der tager din plads på ranglisten på grund af dette spm ..
Avatar billede blood Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:06 #22
tdaugaard >> Fra http://www.eksperten.dk/kategori/45
<SNIT>Her kan alle emner diskuteres. Søg først efter en præcis kategori.</SNIT>
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:08 #23
ays:> Har intet at gøre med min plads på \"ranglisten\" ..
blood:> Diskuteres, og en diskussion er UDEN point .. det ved du godt !
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:08 #24
jeg er 100 % sikker på tyson vinder....Tror han slår brian i gulvet i 3. omgang
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:10 #25
Ligeså snart Brian får færten af Tyson\'s svedlugt falder han sku da i gulvet af nervøsitet .. sårn svans :o)
Avatar billede blood Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:14 #26
tdaugaard >>Diskuteres, og en diskussion er UDEN point .. det ved du godt !

Hvor står det? :o)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:17 #27
*lol*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:24 #28
blood:> Har admin før givet udtryk for ..
Avatar billede thrakrath Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:29 #29
Vi er vist derude hvor argumenterne ikke længere har sin berettigelse...
Avatar billede blood Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:35 #30
tdaugaard >> Diskuteres, og en diskussion er UDEN point .. det ved du godt !

http://www.eksperten.dk/spm/113365
http://www.eksperten.dk/spm/119530
http://www.eksperten.dk/spm/119520
http://www.eksperten.dk/spm/117795
http://www.eksperten.dk/spm/107927 <-- Den er dum :o)

Alle sammen fra Fri debat og med points (Det er flere indnu men jeg vil helst ikke spame dette spørgsmål.)
Avatar billede dgj Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:37 #31
1. OMGANG.....

Da brian er en \"bonderøv\"
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:44 #32
Vi for se gutter!
Avatar billede apj Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:00 #33
Tdaugaard - du er forhåbentlig ikke seriøs!? Det er selvfølgelig din fine ironi der kommer til udtryk. Fri debat må da være fri debat (og dette er ligeså relevant som din søsters kat\'s hørelse! men det ved du godt og det var blot din spøg).

Det ved vi godt allesammen, for fordi du er god til IT, er du jo ingen nørd uden situationsfornemmelse.
Avatar billede kjalle Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:26 #34
Brian vinder i 4 omgang hehe ....

tdaugaard >< mon ikke du tager eksperten ALT for seriøst, du er nok lidt af en lyseslukker, bare fordi du kan programmere lidt !!!! *gaaaaab*
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:29 #35
Han har trodsalt fået det af vide 1 million gange men lige meget hjælper det?
Avatar billede massi Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:30 #36
skal vi ik til og have noget hold på det her med tyson. jeg tror efter hånden at hotmail er ved og være træt af mine mail. jeg er oppe på ca. 40 med brian og tyson
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:32 #37
høhø så brug outlook det er nemmere at vælge select all og så ramme delete tasten :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:57 #38
blood:> http://www.eksperten.dk/spm/113365 var et reelt spørgsmål da jeg tror min søster bliver sur hvis hun får en døv kat tilbage ;o)

http://www.eksperten.dk/spm/119520 var da mindst lige så reelt .. det er ikke diskussioner .. det er SPØRGSMÅL ...

apj:> Jeg er faktisk helt 100% seriøs. Den slags \"spørgsmål\" som det her er ikke et af dem der bør gives point for, da det for det første ikke er et reelt spørgsmål og for det andet \"fortjener\" man ikke point på E på den måde!

kjalle:> Se\'følig tager jeg det seriøst .. \"programmere lidt\" mjae .. *lidt* er vel en stor underdrivelse ...
Avatar billede limemedia Nybegynder
13. oktober 2001 - 05:53 #39
tdaug >> når Brian lugter Tyson\'s sved ? Tyson når da ikke at svede før Brian - eller resterne af ham - fejes op og køres på forbrændingen. Første eller anden omgang når Brian finder ud af at han har gabt over noget for stort.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:28 #40
*GGG* Lidt ligesom at sætte et barn til at æde en BigMac .. *G*

btw, kan jeg ikke forstå at folk gider betale for at se to tosser banke hinanden ... tag en tur til København C en Fredag/Lørdag nat .. der kan man se det helt gratis - og der er endda ingen regler, ingen ring eller noget. . (måske kommer panserne .. men det er også det - betragt dem som dommere *G*)
Avatar billede blood Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:09 #41
Tja det var mig, safri2 og mbg1333 der vat nærmest..

safri2 har ikke givet et svar så 0 points til ham
Så mbg1333 løber med de 100 points.. :o)
og jeg vandt selv 500Kr fra min bror i går. såå jeg behøver ingen..

Men ellers fed kamp. Brian fik slået nogle gode slag...
Avatar billede mbg1333 Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:53 #42
Takker for points :)
Avatar billede safri2 Nybegynder
21. oktober 2001 - 19:49 #43
øh... hallo,

--> Tyson vinder i 6. omgang...tror jeg

gjorde han ikke det???
Avatar billede s.b.a Nybegynder
21. oktober 2001 - 20:22 #44
JO DET GJORE HAN !!! (YES)
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. oktober 2001 - 20:30 #45
det bliver 6 omgang
Avatar billede apj Nybegynder
21. oktober 2001 - 20:36 #46
det officielle resultat er i 7. omgangs 1.sekund!