Avatar billede 0410af Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:07 Der er 29 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp til DIVX

Hej er der nogen der ud som kan hjælpe mig frem til en FTP server, som jeg muligvis kan meld mig til for at uploade og downloade DIVX film?

edonkey200, winmx, napster og kazo.... kender jeg men det skal være en ftp server som register ens IP adresse og ..... Dem det ved noget om disse ved godt hvad jeg snakker om.

takkkkkkkkkkkkkk.

jeg har kun 295 point tilbage at lægge ud med derfor får i kun 200. af dem.
Avatar billede disky Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:08 #1
Sådan et styks anmeldese for forsøg på udbredelse af kriminelle ting !!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 15:10 #2
du snakker om dumps/distros/topsites .. og det er ulovligt på eksperten !!!! luk spm
Avatar billede parazite Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:10 #3
Warez, crackz, mp3 og DivX-søgninger hører IKKE hjemme på eksperten!
Luk spørgsmålet og smut et andet sted hen med din forespørgsel.

disky : Hvad er der nu i vejen med at bede brugeren lukke? Anmeldelse er da at gå lidt for vidt.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:12 #4
0401af>>> dette er ulovligt på eksperten...kontakt mig på E-mail

E-mail: hawjen@wanadoo.dk
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 15:12 #5
og du kan ligeså godt droppe at få adgang til sådan noget aligevel .. det er ikke noget man får adgang til udenvidere .. slet ikke newbies
Avatar billede disky Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:13 #6
s.b.a jeg tror også du er MEGET tæt på en anmeldelse som 0410 lige har fået !!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 15:13 #7
s.b.a > du har selv lige overtrådt reglerne !! nu kan det da anmeldes
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:14 #8
Hvorfor hvad er der sket..?.?.
Avatar billede disky Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:15 #9
du skriver det er ulovligt, hvorfor skal han så maile dig ?

Det er vel kun fordi du kan hjælpe ham og vil have point.
Avatar billede radut Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:15 #10
det du har brug for er en ftp søg.. mere kan jeg ikke hjælpe ! sorry :)
Avatar billede parazite Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:15 #11
Yes, enig, nu er der grundlag for anmeldelse. Dog synes jeg blot disky var vel hurtigt ude.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:16 #12
jeg kan da godt lade være med at hjælpe ham...og vil da heller ikke have point hvis jeg hjælper ham...jeg går slet ikke så meget op i point som jer andre...jeg kan bare lide at være hjælpsom !!!!
Avatar billede disky Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:17 #13
HAHAHA nu er du morsom.

HVAD SKAL HAN BRUGE DIN EMAIL TIL ???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:18 #14
s.b.a => hvorfor svare du så??? hvis du ikke vil have pointz?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:18 #15
TIl at han kan få hjælp!!.....men nu hvor i siger det er ulovligt så tror jeg jeg dropper det...SLUT....
Avatar billede disky Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:19 #16
den kriminelle opdagede sin fejl juuuhuuu
Avatar billede radut Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:19 #17
prøv fixpunkt.dk/side.zip og mail mig efter pass
Avatar billede radut Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:21 #18
har du den ?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:21 #19
disky...>>>> prøv og styr dig lidt...Jeg er IKKE kriminel.....Jeg hader ordet kriminel......
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 15:21 #20
huh ! ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 15:22 #21
radut det er vist heller ikke særlig lovligt
Avatar billede radut Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:23 #22
det er en zip fil med en link !!! hvad er da galt i galt i det ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 15:24 #23
den linker til en ikke så lovlig sogemaskine !!!
Avatar billede radut Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:25 #24
er det dig der bestemmer om den søg maskine er lovlig eller ej ?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:27 #25
jeg gider slet ikke abonnere på dette SPM længere...!!!!!!.....det er Utroligt
Avatar billede radut Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:28 #26
Det er også THE END for mig !
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 15:30 #27
radut  > nej det er eksperten .. reliz ru er en ftp index maskine som alle og enhver kan indsætte ftp\'s i som den så scanner og linker til .. en stor del af indholdet er uolovlige warez .. med verdens dårligste hastigheder :D men aligevel .. hvad var ellers dit formål med a poste det link ..som svar

det kan misbruges og det er imod ekspertens regler og du er oxo anmeldt :P
Avatar billede 0410af Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:31 #28
ok drenge rolig nu......
jeg lukker mit spørgsmål nu og giver min point til alle jer som er så venlige med jeres svare.jeg tænkte det ikke at det var Så KRIMINEL at snak om det. men ok undskyld da:)
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 15:32 #29
hmm du skulle ikke have givet nogen point for det!

lamt ..!
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 15:33 #30
Accepteret svar fra s.b.a
Point : 100

jeg kan se at i aligevel har arengeret noget :P
Avatar billede radut Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:34 #31
loadet > !#¤%&%#&#
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 15:35 #32
ja hyg dig .. håber admin snart får tid til at slette dig!