Avatar billede jimmi_s Nybegynder
12. oktober 2001 - 13:51 Der er 2 kommentarer

WINNT i Windows ME.

Min computer er begyndt at starte i en slags fejlsikret tilstand. På mit skrivebord er der kun: Denne computer, Internet Explorer, Dokumenter, Papirkurv, Netværkssteder. Hvor der ellers plejede at være spil og programmer. Det samme problem er i start menuen. Der er der kun en ting i programmer og det er start og den er tom !!
Jeg ved ikke hvad der er sket med der er en mappe på mit C drev der hedder WINNT som jeg tor at den kører Windows fra. Jeg meder ikke den at plejer være der. Den \"gamle\" Windows mappe ligger stadie på sin plads og indeholder alle de samme ting som den altid har gjort (også i skrivebordet og i menuen start)
Jeg har prøvet at slette mappen WINNT men der står at det er en Windows-system mappe og at den er nødvendig for at Windows kan kører korrekt.
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 13:54 #1
jeg tror sq du har fucket dit system for meget op .. eller så har en virus gjort det for dig ..

jeg vil anbefale sig at formatere din comp og geninstalere og starte på en frisk ..
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2001 - 16:22 #2
Hvis du har haft 2 systemer på samme partition på din hardisk, og du prøver på at slette det ene, så går der alsså ged i det andet system, da deres registreringsfiler er blandet sammen. Så der er kun ovennævnte udvej hvis du vil have en rimelig ME igen.

Fdisk din harddisk og opret 2 - 3 partitioner, så er det ikke så farligt næste gang din ME evt laver GED.

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk