Avatar billede nixon Juniormester
10. oktober 2001 - 23:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tape i Linux Redhat 6.2

Jeg har lige sat et Tapedrev i maskinen \"Colerado 7-14G\", hvordan installere \"mounter\" man det .. kan man bruge det som en alm. hardisk ?  eller skal man skrive noget bestemt, for at hente og lægge noget på drevet ?

Avatar billede 3brugere Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:35 #1
Avatar billede kim_bille Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:36 #2
3bruger: Ahrmm
Avatar billede nixon Juniormester
11. oktober 2001 - 13:38 #3
klump 3bruger ! ...  er der nogen der kan hjælpe med mit spørgsmål ?
Avatar billede peter_m Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:22 #4
Bruger som en alm. harddisk nej.

Du skal sende dit output til tape device

Hvis du søger på rmt eller mt under linux vil du nok finde en del spørgsmål / svar
Avatar billede nixon Juniormester
12. oktober 2001 - 16:02 #5
men hvordan ved jeg at den er installerede ?? .. skal jeg mounte den \"hvordan?\"  Er det bare nok at jeg har sat den i ? .. hvordan tjekker jeg så at der er forbindelse til den ?
Avatar billede nixon Juniormester
09. april 2002 - 08:13 #6
Lukker spørgsmålet, men opretter med glæde et nyt hvis der kommer nye oplysninger i sagen :)
Avatar billede peter_m Nybegynder
09. april 2002 - 08:58 #7
prøv

Prøv om du har et /dev/rmt katalog eller nogle device filer med 0m.

derefter tar xvf /dev/rmt/0m / som eksemple.
Avatar billede nixon Juniormester
02. december 2003 - 18:35 #8
LUKKET