Avatar billede bedrock Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problemer med dll-filer

Altid når jeg starter computeren får jeg fejlmeddelelsen: \"newdotnet3_23.dll har medført fejl i rundll og lukkes\". Besynderligt meget mere sker der ikke, udover at computeren er ustabil i drift/opstart. Jeg skal lige nævne at jeg har fået nyt bundkort (ECS) og processor (1,4 Ghz T-bird).
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:51 #1
Har Du Reinstall\'ed winodws siden det, eller har du haft noget software inden fejlen kom
Avatar billede makse Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:03 #2
Filen hører til NewDotnet, som er et spyware program.

Hent Adware på www.lavasoftusa.com Den skulle kunne fjerne det.

Læs evt. også http://www.new.net/help_faq.tp#p4
Avatar billede 3brugere Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:55 #3
Avatar billede makse Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:32 #4
??
Avatar billede bedrock Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:56 #5
adware kunne ikke løse problemet. prøver nu at slette HD og installere windows igen.
Avatar billede pwesth Nybegynder
30. november 2001 - 11:08 #6
Der er en udmærket beskrivelse og løsning på http://www.cexx.org/newnetfix.htm

De angivne foldere i registreringsdatabasen lå ikke helt samme sted som vejledningen sagde, men da de først var lokaliseret vha. søgefunktionen, kunne jeg gå frem som beskrevet, og det virkede.