Avatar billede hep123 Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:35 Der er 10 kommentarer

Vil du lave et spørgeskema for et større site - og få en god reference?

Vi er en internetside rettet mod studerende, som skal til at foretage en undersøgelse af vores brugere.

I den forbindelse skal vi have programmeret et online spørgeskema, hvor brugeren kan klikke svar af, og disse svar skal samles i en database. Spørgeskemaet skal helst ligge på din egen server (for at gøre det lidt lettere).

Er det noget for dig - du får en god reference? Kontakt os da venligst på email: kaf@metropol.dk snarest!

;o)
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:37 #1
jeg vender tilbage snarest
Avatar billede clausmort Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:26 #2
Er det eneste I kan tilbyde en god reference?
Avatar billede hep123 Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:40 #3
ja, desværre. evt. en flaske rødvin ;o)
Avatar billede coderdk Praktikant
10. oktober 2001 - 16:41 #4
Kan du ikke spørge dine kolleger? De har da rigeligt erfaring med webting :p
Avatar billede hep123 Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:42 #5
det er på vegne af en projektgruppe på HHK vi spørger. Vi har desværre ikke tid til det, hvorfor vi håber der er en, der vil hjælpe.
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:43 #6
hvor mange sektioner og spørgsmål skal du bruge ? hvilken form for analysering af data skal du have adgang til bagefter. Ren kommasepereret csv eller xml format ?
Avatar billede hep123 Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:49 #7
10-15 spørgsmål på en side.

svarene skal samles i en fil, så man procentvis kan se, hvem der har svaret eks. \'ja\', \'nej, og \'ved ikke\' på hvert enkelt spørgsmål.
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:50 #8
jeg kan give dig et svar imorgen tidlig min tid (klokken er midnat nu) - skal lige høre min kære partner
Avatar billede hep123 Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:55 #9
ok, send venligst besked til kaf@metropol.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. oktober 2001 - 09:25 #10
mail er sendt