Avatar billede nosferatuc Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bedste TV-Kort !!!

Jeg leder efter det bedste tv-Kort af kvali.... men stadigt billigt !!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:38 #1
Jeg synes altså du skal lukke og oprette i Hardware: PC istedet .. eller Hardware: Generelt ..
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:39 #2
Pinnacle og Hauppauge er vidst nogle af de bedste:

http://www.edbpriser.dk/hardware/tv-kort.asp
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:40 #3
Ja, husk kategorien en anden gang, men er det ikke lidt plat at forstyrre folk med to mails??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:41 #4
thøger, måske .. men jeg er sku så træt af at Fri Debat bliver brugt som \"losseplads\"
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:45 #5
td>> Ja, tror det er fordi man er ret sikker på at folk kigger der da de fleste abbonener, ikke at jeg siger det er ok, for det er det bestemt ikke!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:48 #6
thøger, nemmerligt .. også derfor pisser det mig af at folk bruger den sådan. Men nok om det, jeg skal ikke ødelæge nosferatuc\'s spm. mere end højst nødvendigt.
Avatar billede cd_ Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:49 #7
Hauppauge WinTV Go! bruger jeg selv det er fin kavalitet samtidig med det er rimlig billigt ~400kr
jeg vil forresten selv gerne sælge mit for 300kr, hvis du er interesseret.
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:45 #8
CD_ jeg vil gerne lige snakke med dig privat så... ICQ # 113349455 eller Mail Lucifer@os.dk
Avatar billede parazite Nybegynder
03. november 2001 - 05:03 #9
Luk?½
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
13. december 2001 - 14:18 #10
nå.. ingen svar var rigtige.... c ya