Avatar billede haase Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vurdér mit site

Jeg har kreeret denne side til en tøjforretning - hva synes i?

http://www.slothmode.dk

/haase
Avatar billede fcs Novice
09. oktober 2001 - 17:52 #1
Sider der maksimerer mit vindue og derved \"ødelægger\" min opsætning af vinduer på skærmen bliver lukket med det samme. Sådan er der mange der har det... Det var bare lige det jeg ville sige, har som sagt ikke set siden. Dette er ikke ment som et surt opstød, men mere som et lille tip
Avatar billede clausmort Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:52 #2
Det er en MEGET lang intro og selvom den er flot, så er den altså IKKE sjov anden gang....
Lav måske noget med en cookie der checker om man har været der før.

Billedet af damen SKAL være i en højere opløsning - com \'on!! det er en modeforetning!!

Kvaliteten af billederne er generelt ALT for ringe.. Desuden tager det for lang tid at gå tilbage til forsiden med alt det Flash....
Avatar billede subcubes Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:52 #3
Fuck du er blød til flash :)

+ siden er hurtig at loade...

Kan ikke bruge min hjerne nok til at komme på noget konstruktivt, så det bliver bare en kommentar :)
Avatar billede sibor Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:53 #4
Jeg mangler en \"skip intro\" knap. Det er flot, men Flash er noget tungt noget, for dem, der stadig sidder på et 56k modem.
- SiBor
Avatar billede dalle777 Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:54 #5
For langsom starttid - evt d[rlig server
jeg sidder paa en 256 K og det tager lang tid
det faar folk til at skride da de ikke gider vente

Billedet af damen er for daarlig

Men generelt er det flot
Avatar billede subcubes Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:56 #6
siBor findes den slags endnu :)

Vil gerne lige sige at jeg er enig med clausmort, det bliver generende i længden at man skal se menu punkterne poppe frem hele tiden, selv om det ser fanci ud !
Avatar billede haase Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:18 #7
fcs -> Det med at den maksimerer vinduet, er for at dem med 800x600 får set hele sitet og ikke skal crolle op og ned. Jeg kunne lave et javascript, der kun maksimerede ved en opløsning på 800x600, og undlod det ved en højere opløsning.

clausmort -> Tjah, der er lang ventetid. Jeg la\' den springe nogen frames frem, så man kommer direkte til oversigten, uden animationer. Og så sætter jeg lige en \"skip-intro\"-knap på. Angående den lave billedkvalitet, skyldes det at jeg gerne vil ha en kort loadtid. Men da jeg overvejer at sætte en loading-funktion, kunne jeg godt gøre opløsningen på billederne større og dermed mindre pixlerede.
Avatar billede clausmort Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:49 #8
Du bliver nødt til at lave nogle bedre billeder...
Avatar billede fcs Novice
09. oktober 2001 - 19:43 #9
haase>> Helt ok, men det er ikke den mest elegange løsning. Som du selv siger kunne du lave noget javascript der checkede, men jeg ville simpelthen designe siden til at være fuldt brugbart i 800x600 ;-)