Avatar billede obey Nybegynder
20. februar 2000 - 15:04 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Et stk vudering tak -> 30 point igen

Heya.. Kunne i ikke tage at surfe ind på www.cia-award.dk og rakke den lidt ned, så jeg ved hvad jeg gør galt.. Jeg har sq ikke fået noget respons for den .. OG det pisser mig af.. Surf og så lige ind på www.filmibiffen.dk og kommentere den.. Der er 30 point at hente, hvis du beskriver begge..
Avatar billede chs Nybegynder
20. februar 2000 - 16:48 #1
OK, det er ikke nemt at give dig kritik, for det fungerer godt og hurtigt. Navigationen er nem at gå til. Dog bør du måske i stedet for download skrive 'download programmer' eller lignende. Det kunne ligeså godt være javascripts eller lignende.

Ok lidt kritik
a) der skal mere indhold på siden, det er du formodentlig klar over, men vil det betyde flere menupunkter (som feks. hjælp til javascript, php, asp, etc.) Hvad skal denne side tilbyde? Alene en liste over awards/vinere, eller hjælp til at blive en vinner?

b) i din Søg dog en award: Søg skal længere ind på siden, det står oven i det runde hjørne.

c) jeg skulle jo prøve at smadre dit design, så jeg satte min skærm til 1600*1200, og fik dit, i øvrigt meget store bgpict, 4 gange. Jeg indrømmer gerne at det er de færreste, der kørrer med så stor en skærm, men på mit arbejde har jeg f.eks. 1280*1024 og ville så få det nogle gange. Mit forslag er at lave et meget mindre bgpict == samme størrelse som det runde hjørne og sætte det med et stylesheet:

body {margin: 0px, 0px, 0px, 0px;
        background-image: url(background.gif);
        background-repeat: norepeat;
        }
(jeg er ikke helt sikker på norepeat koden, jeg tjecker efter når jeg kommer hjem)

Håber at du kan bruge kritikken
mvh CHS
Avatar billede obey Nybegynder
20. februar 2000 - 17:12 #2
Heya CHS..
Tak.. Jeg går straks igang med at lave mit bigpict og min Søg dog en award.. Jeg takker mange gange..

Jeg høre gerne andres "kritik" inden jeg deler de 30 velfortjente Point ud..
Avatar billede obey Nybegynder
20. februar 2000 - 17:53 #3
BTW CHS

body {margin: 0px, 0px, 0px, 0px;
        background-image: url(background.gif);
        background-repeat: norepeat;
        }

Var næsten rigtig nok jeg ændrede den til:

body {
        background-image: url(background.gif);
        background-repeat: no-repeat;
        }
Avatar billede fico Nybegynder
20. februar 2000 - 21:01 #4
CIA-Award:
Siden er meget pæn, faktisk rigtig pæn.
Men de 50 pixel der er i det hjørnebillede kunne godt være lagt ind i Menuen, fordi med 800x600 opløsning kommer der en rullemenu og så forsvinder billedet.
9@13

Film I Biffen:
Denne side minder meget om den anden CIA-award.
Logo'et er meget pænt og fantasifuldt.
9@13
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2000 - 01:12 #5
http://www.cia-award.dk/
Design: Enkel og pænt, måske med lidt friskere farver kunne give siten et pift.
Navigation: Siten erkvik
Formål: Det er dækket ind.
Karakter 10 på 13

http://www.filmibiffen.dk/index_ie.asp

Hov her er fejl når den loades i IE 5,01, jeg tjekkede ikke lige hvad det var for nogle.

Design: Også et supper design. Farverne er godt afstemt efter en filmfarve.

Navigaton: I hvor det går, det er vist den hurtigste site jeg længe har oplevet.Flot! klaret.

Andet. Reklamebanner i nederste frame kommer ikke altid frem.

Karakter 10 på 13

Avatar billede obey Nybegynder
21. februar 2000 - 01:20 #6
Det lød som det var det.. Jeg er meget glad for at høre responsen.

Jeg fordeler de 30 point imellem jer.

Endnu engang tak