Avatar billede flemmingc Praktikant
19. februar 2000 - 23:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med uploade ASP-fil & mailformular

...jeg kan efter flere forsøg endelig køre ASP og uploade mine værker med FP98 - storartet.

Men men solen skinner ikke endnu.. når jeg uploader ændres min Default.asp til Default.htm ??? Hvorfor nu det OG OG OG, som om det ikke var nok... jeg kan ikke bruge de automatiske mailformularer, som ligger i FP. Når jeg har uploadet siderne kommer følgende frem på forsiden: [FrontPage Save Results Component] - og forsøger man så at trykke send kommer følgende fejlmeddelelse frem: Cannot run the FrontPage Server Extensions' Smart HTML interpreter on this non-HTML page

=;-)
\flemmminc
Avatar billede anderswind Nybegynder
25. februar 2000 - 10:26 #1
Hvorfor oploader du ikke bare med et ftp program, det er meget nemmere. Jeg vil starte med at sige at det ikke er særlig godt at lave asp i frontpage fordi den kan finde på at lave om på dine koder. Når du for [FrontPage Save Results Component] er det fordi at frontpage har lagt det ind i din html. Hvis du åbner frontpage og så går ind i html koden på siden så er der noget der står med en meget lys grå text og det sletter du bare så er det der [FrontPage Save Results Component] væk igen. Ups, jeg kan ikke huske om den viser det grå i frontpage 98, men ellers skal du bare finde [FrontPage Save Results Component] og så sletter du at det der er i den tabel. Det skulle virke for jeg har selv haft det samme problem igår og nu virker det findt. Håber det er noget du kan bruge til noget.

Hilsen Anders
Avatar billede flemmingc Praktikant
25. februar 2000 - 14:28 #2
Nup - årsagen til at der blev vist [FrontPage Save Results Component] var ( som det som regel er !) en opsætningsfejl på serveren. Den er fikset. (...og bare at slette teksten ville ikke have løst problemet - ikke i dette tilfælde, har gjort det tidligere)

Og jeg vil ikke benytte FTP, da jeg så mister de understøttelsesmuligheder / udviklingsmuligheder der ligger i programmet. Og jo, FP kan finde på at lave koderne om - MEN kun hvis man ikke sørge for at fratage programmet denne mulighed.

Ellers tak for svaret

=;-)
\flemmminc
Avatar billede manon Nybegynder
04. marts 2000 - 05:55 #3
Flemming > Nu spørger jeg måske dumt, men er du sikker på at du ikke bruger Frontpage extenstions på dit webhotel og at din server måske ikke understøtter asp ?
Avatar billede flemmingc Praktikant
05. marts 2000 - 00:12 #4
manon > Mit webhotel understøtter både FP og ASP....

Jeg har talt med Microsoft og de fortæller at fejlen ligger i opstætning af Serveren mht. default-fil-navn.
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
07. marts 2000 - 13:16 #5
Kommentar til flemingc
Hvordan sætter du serveren op på din egen maskine?
Mvh
Bo J
Avatar billede flemmingc Praktikant
08. marts 2000 - 01:44 #6
Hej Bo J

jeg har prøvet at tilføje lininerne:

ReformatHtml=N
PreserveTagCase=N

i min frontpg.ini, men det hjalp ikke...

Avatar billede flemmingc Praktikant
02. juni 2000 - 01:11 #7
nu lukker jeg altså spm.