Avatar billede jz Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:45 Der er 3 kommentarer

Counterstrike - Mikrofon?

Hvad er der i vejen? Min mikrofon virker ikke i counterstrike, den virker fint i voice tweak programmet, og jeg har også valgt en knap til at snakke og gjort det muligt inde i advanced men det virker fanme ikke?
Avatar billede coolby Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:47 #1
Du skal du skal ikke bruge noget program til at snakke med. Bruger selv den funktion der er i CounterStrike under Player setup.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:50 #2
Det lyder underligt at det ikke virker..

coolby.. voice twakup er conf. programmet til cs 1.3
Avatar billede jz Nybegynder
09. oktober 2001 - 19:04 #3
AAARRRG.... Coolby du fatter vist ikke rigtig hvad jeg mener gør du? Du ved godt at i den nye version: 1.3 er programmet VOICE TWEAK! Det program skal man jo lissom bruge! og den virker også fint der? Men hvorfor virker den ikke inde i spillet huh?