Avatar billede claros Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ulovlig handling

Helt uprovokeret kan min browser (IE) finde på at komme op med fejlmeddelelsen: Programmet har udført en ulovlig handling og afsluttes.

Er det pga. konflikter i systemet og/eller pga. manglende ram ???
Avatar billede vladimirr Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:47 #1
Ring 112 og anmeld det !
Det skal ikke gå ustraffet hend !

Nej spøg til side.
Der kan være mange grunde til at den laver en ulovlig handling, ofte er det er fordi man har installeret et nyt program der så laver ballade (Har du lagt noget nyt ind ?)
Men ofte kommer den som du selv siger helt uden nogen logisk forklaring...
//Anders
Avatar billede dexterweb Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:49 #2
Du kan prøve at opdatere IE´, eller hvis du har instaleret noget nyt som bruger IE f.eks. hotbar så prøv at afinstalere det
Avatar billede claros Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:51 #3
Når du siger hotbar kunne det så være Gator, Quicklink etc ???
Avatar billede dexterweb Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:55 #4
Ja jeg har mange problemer med Gator
Avatar billede claros Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:05 #5
Tak, de må ud så eller i hvert fald væk fra startup\'en

Jeg skal i den forbindelse lige høre om, at det er sikkert nok, at fjerne opstartsprogrammer fra msconfig ???
Avatar billede www.satnam.da.ru Nybegynder
08. oktober 2001 - 13:37 #6
jeg har det samme problem som ham. men jeg har ikke instaleret gator eller hotbar. er der ikke en der kan skrive en hel masse af de programmer som kan være skyld i det