Avatar billede claros Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor langsom ???

For nylig hentede jeg en ny version af IE ned fra nettet og siden da har mit internet kørt ufattelig langsomt når jeg benyttet IE. Bruger jeg derimod feks. Opera er der ingen problemer.

Hvad kan det skyldes, jeg har prøvet at afinstallere den nye version igen, men det hjælper ikke ???

Jeg har stofanet og har ikke tidligere oplevet disse lange svartider.

Anybody ???
Avatar billede Xelot Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:11 #1
Jeg foreslår dig at du finder en anden browser. Internet Explorer er godt på mange måder, men det holder ikke i længden.

Hvor mange RAM har du i??
Avatar billede claros Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:19 #2
128, men det jeg ikke forstår er at det lige pludselig sker, som om fobindelsen er itu, men den kører fint med andre browsere ???
Avatar billede simonvalter Praktikant
08. oktober 2001 - 12:16 #3
hmm hvad var formålet med at acceptere dit eget svar ?
Avatar billede claros Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:20 #4
fejl, har genoprettet topic, sorry :-)
Avatar billede marks Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:35 #5
hej
kan være fejl med adsl modem
du gøre først oprettet tdc teledanmark..
adsl.. kan være kan du snakke med tdc teledanmark
være fejl telefon.. fobindelsen.. gør det windows me..

hilsen mark stilling
Avatar billede j.robert Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:40 #6
øøøhhh, ADSL-modem på en stofanet forbindelse???