Avatar billede pyra Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Blå border

denne frame skal have en blå border... Det har den også, men i mellem hvert frame er der en hvid kant...
hvorfor??

<FRAMESET FRAMEBORDER=\"1\" bordercolor=\"#006495\" FRAMESPACING=\"2\" BORDER=\"1\" ROWS=\"50,*\">
<FRAME SRC=\"row1_1.html\" NAME=\"row1_1\" SCROLLING=\"NO\" NORESIZE>
<FRAME SRC=\"row1_2.html\" NAME=\"row1_2\" SCROLLING=\"NO\" NORESIZE>
</FRAMESET>

Skal der indsættes en kode i de forskellige sider som bliver åbnet i framesne?? en der siger at der ikke skal være mellemrum mellem siden og frameset border??
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2001 - 10:19 #1
Avatar billede -sofus- Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:19 #2
FRAMESPACING=\"2\" laves om til FRAMESPACING=\"0\"
Avatar billede blood Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:22 #3
NU STOPPER DU. DET ER NUMMER 3 SPØRGSMÅL DU OPRETTER OM SAMME EMNE.

Næste gang så bliver du anmeldt
Avatar billede pyra Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:22 #4
så kan jeg ikke få en bred border
Avatar billede pyra Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:24 #5
F*** off---
Det er et andet problem....
Giver squ points!!
EVT. prøv at hjælpe mig istedet for det pis!
\" Næste gang så bliver du anmeldt \"
Avatar billede pyra Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:41 #6
http://www22.brinkster.com/kkherbert/

Den blå border er der men jeg kan ikke få den hvide kant væk
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:05 #7
Den hvide kant kommer af at din border er tegne i relief.

sæt evt en style=\"border-style:solid;\" ind i frameset kommandoen.
måske den også skal i frame kommandoerne. Prøv.

Og vær rar at følge dine spørgsmål til enden. Istedet for at opgive dem igen at have fået et brugbart svar. Det er frustrerende både for dig og spørger hvis du giver point uden at have fået et svar. Rent bortset fra at spørgsmål altså kun må oprettes een gang.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:06 #8
Ups.  igen at  ->  uden at
Avatar billede pyra Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:08 #9
ok  :-D
sorry

kan du ikke prøve at hvise mig det i denne kode?
<FRAMESET FRAMEBORDER=\"1\" bordercolor=\"#006495\" FRAMESPACING=\"2\" BORDER=\"1\" ROWS=\"50,*\">
<FRAME SRC=\"row1_1.html\" NAME=\"row1_1\" SCROLLING=\"NO\" NORESIZE>
<FRAME SRC=\"row1_2.html\" NAME=\"row1_2\" SCROLLING=\"NO\" NORESIZE>
</FRAMESET>

Avatar billede jakoba Nybegynder
08. oktober 2001 - 13:11 #10
kun testet i IE5.5.

<html>

<FRAMESET FRAMEBORDER=\"1\" FRAMESPACING=\"0\" BORDER=\"1\" ROWS=\"50,*\" style=\"border-color:#006495;border-style:solid\">
<FRAME SRC=\"row1_1.html\" NAME=\"row1_1\" SCROLLING=\"NO\" NORESIZE frameborder=\'0\' BORDER=\"1\" style=\"border-color:#006495;border-style:solid\">
<FRAME SRC=\"row1_2.html\" NAME=\"row1_2\" SCROLLING=\"NO\" NORESIZE frameborder=\'0\' BORDER=\"1\" style=\"border-color:#006495;border-style:solid\">
</FRAMESET>

</html>

mvh JakobA