Avatar billede poullykke Nybegynder
05. oktober 2001 - 13:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hatighed på EDO RAM

Hej
Jeg har en P133 med 16MB ram ( 4*4 ), hvorpå jeg mener, at kunne se, at de er på 70 ns, nu har jeg fået nogle 16 MB ram, men der står 60 ns , så er det jeg spørget, kan man uden vidre sætte ram med 60ns i istedet for ram med 70ns?
Hilsen
Poul
Avatar billede makse Nybegynder
05. oktober 2001 - 14:07 #1
Ja, det skulle ikke give problemer.
Men sæt først RAM indstillingerne i bios, til \'Auto\'
Avatar billede spaden&klogesen Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:50 #2
Ehm ja det kan du godt ;-) men så vil jeg råde dig til at skifte alle rammene til 60 ns ;-)