Avatar billede cyberbat Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:16 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Vurder

Jeg har godt nok savnet en vurdering 2 gange før, men det er fordi dette er 3. gang jeg har lavet noget nyt... Url´en:
http://tippesiden.subnet.dk
/Cyberbat
Avatar billede nikman Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:17 #1
det er godt du har borders, og dejligt nyskabende med billederne der kommer over. Jeg synes bare at du skal have den på 1 eller 2 i border, da den er lidt for tyk... Ellers god og nyskabende (original) side...
Avatar billede gfx Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:17 #2
Det ser ikke særligt godt ud, når man holder, musetasten over en af dine menuer.

En smule kedelig design, men eller fin side:

8@13
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:20 #3
Der er ingen undersider aktive??

Dine mouseoverbilleder er FOR smarte og alt for ulæselige efter min mening. Desuden er det en skam at de overlapper din øverste grå streg.

Endvidere vises de ikke samme sted i forskellige opløsninger.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:21 #4
jeg sidder og venter forgæves på at mouseoverbillederne loader helt så de bliver skarpe :-)

7@13
Avatar billede cyberbat Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:21 #5
pelkjaer >> Det med at der ingen undersider er aktive, det kan du læse i teksten hvorfor, og det med at billederne ikke er for tydelige, kunne jeg måske gøre noget ved, synes bare at det så \"fedt\" ud... Og at den overlapper borderen, det er såmænd meningen.
Avatar billede cyberbat Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:24 #6
pelkjaer >> Jeg kunne såmænd sagtens få dem længere ned, men det er jeg rimelig overbevist om ikke vil se bedre ud....!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. oktober 2001 - 21:44 #7
Længere ned? Tror ikke vi taler om det samme.

Prøv at se siden i 800x600 - derefter en fx. 1024x768. Kan du se hav jeg mener? Mouseoverne vises ikke ens - sidewize...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. oktober 2001 - 08:35 #8
Ser man bort fra det de andre har kommenteret, så synes jeg at det er en ok side, ikke af så høj kvalitet men alligevel ok.
Synes at du skal vælge nogle andre farver,
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. oktober 2001 - 08:38 #9
(Fortsættelse)

Farven på menuen er ok, men jeg synes ikke at den lyseblå og hvide farve passer sammen.
FUnktionaliteten på siden er meget dårlig, jeg kan slet ikke få menuen til at virke, der sker overhovedet ikke noget, når man klikker.
Så ser det heller ikke så smart ud med den \"bjælke\" du har til at hænge over selve siden, det hænger måske sammen med menuen, men ser ikke særlig smart ud.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. oktober 2001 - 08:41 #10
Brug eventuel http://www.colorschemer.com/online/ til at vælge farver der passer sammen.
Det er en utrolig vigtig del af webdesign (At farverne passer sammen)
Avatar billede cyberbat Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:24 #11
jakobclausen >> Du kan se i teksten hvorfor linkene ikke virker. Det er meningen!
Avatar billede cyberbat Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:36 #12
og så har jeg fået en anden farve i stedet for den hvide...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:45 #13
Kunne du ikke finde nogle farver, som passer lidt bedre sammen. De skal ikke være så skrigende (efter min mening)
Avatar billede cyberbat Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:50 #14
hmmmm, jeg gjorde det ud fra den side du viste mig...
Avatar billede cyberbat Nybegynder
05. oktober 2001 - 13:51 #15
nå, lige meget... Jeg deler pointene ud..
Avatar billede gfx Nybegynder
05. oktober 2001 - 14:02 #16
>cyberbat : Svans
Avatar billede cyberbat Nybegynder
05. oktober 2001 - 14:24 #17
gfx >> fordi du ikke fik pointene, ROFL
Avatar billede gfx Nybegynder
05. oktober 2001 - 14:27 #18
Nope: du giver 15 point, og tager 4 selv, hvor søle er man....

</gfx>