Avatar billede frequenz Nybegynder
04. oktober 2001 - 16:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

password på mappe

Hej experter jeg søger en der kan fortælle mig hvordan jeg sætter password på en mappe i win95 og 98
Avatar billede cholm Nybegynder
04. oktober 2001 - 16:10 #1
Prøv at se her: http://www.eksperten.dk/spm/88766

/cholm
Avatar billede kasper_14 Nybegynder
04. oktober 2001 - 16:24 #2
gå ind i den specifikke mappe og klik på
Vis --> Tilpas denne mappe (vælg: Oprette eller redigere et HTML....)
sæt dette i toppen af htt dokumentet:

<script language=\"Javascript\">
<!--

// please keep these lines on when you copy the source
// made by: Nicolas - http://www.geocities.com/ResearchTriangle/1500
var password = prompt(\"Skriv koden (1234)\")
if (password == \"1234\") {
alert(\"Du skrev den rigtige kode\")
location = \"simplepw2.htm\"
}

else {
alert(\"Du skrev den forkerte kode\")
location = \"wrong.htm\"
}

//-->
</script>
Avatar billede frequenz Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:37 #3
kasper_14 jeg har fået det til at du med password men når jeg logger ind så går den hen til en adr det skal den jo ik
Avatar billede the_email Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:44 #4
så fjern; // made by: Nicolas - http://www.geocities.com/ResearchTriangle/1500
Avatar billede resten Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:46 #5
Du kan også bruge Winzip til at sætte pasword på dine mapper kan hentes her www.winzip.com 8,1

resten
Avatar billede the_email Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:52 #6
Det virker ikke, skriver man et forkert password skriver den \"Du har skrevet et forkert password\" men giver alligevel adgang til mappen.
Avatar billede frequenz Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:55 #7
det er da skod
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2001 - 22:58 #8
Ja du bruger PC Security fra http://www.tropsoft.com/, et lille efektiv program.

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk
Avatar billede cyberboss Nybegynder
08. oktober 2001 - 00:01 #9
Del hemmelige mapper:

For at dele en mappe uden at alle kan se den, sættes et dollartegn ($) efter sharenavnet. På den måde er det kun dem, der kender mappens navn, der kan få adgang til den.

Med venlig hilsen
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2001 - 01:10 #10
Ja det virer under ntfs cyberboss.
Avatar billede the_email Nybegynder
08. oktober 2001 - 19:14 #11
Gør som kharder skriver, men sæ det IKKE til på hele C-drevet, og jeg taler af erfaring, så kan du ikke engang spørge om hjælp fra den computer.

TheEmail.