Avatar billede safl Nybegynder
03. oktober 2001 - 18:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Halflife server

Hello!
Jeg har installeret en Halflife server (v. 3.1.0.7) på min FreeBSD server med CounterStrike 1.3.
Jeg starter den med denne kommando:
./hlds_run -game cstrike +map de_dust +ip 192.168.0.2
Og får denne fejlmeddelelse:
Error Mod_NumForName: sprites/voiceicon.spr not found

Håber i kan hjælpe!
  mvh safl
Avatar billede star_light Nybegynder
03. oktober 2001 - 18:52 #1
Den er altså en del let, din voiceicon er slettet, installer Half-life og Counter-strike igen...
Så virker de_dust, hvis du lige prøver at lave en anden bane, så virker det måske, hvis ikke så installer lortet igen...

/Star_light
Avatar billede safl Nybegynder
03. oktober 2001 - 18:59 #2
star_light det er sgu lidt billigt sluppet hvis du får 120 point for det svar :) Hvordan kan voiceicon være slettet når den aldrig har været der?
Er det ikke fordi at jeg skal have hlds v. 3.1.0.8? Er det ikke først der er kom voice understøttelse i Halflife? Burde det ikke kunne klares med en update? For ellers skal jeg til at downloade 111mb for den fulde version af hlds 3.1.0.8.
Avatar billede star_light Nybegynder
03. oktober 2001 - 19:32 #3
safl>> Hvis den nu er opdateret så er det jo rigtigt, og desuden var det ikke et svar jeg satte ind, det var en kommentar...

/Star_light
Avatar billede vladimirr Nybegynder
03. oktober 2001 - 21:43 #4
Og han får næppe mange point for en kommentar :)
Avatar billede safl Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:29 #5
hehe sorry min fejl :)

Men det virkede at downloade en fuld version af 3.1.0.8 det irriterede mig bare at jeg ikke vidste hvordan man opdaterede den. Star_light hvis du vil have nogle point så skriv et svar :)
Avatar billede star_light Nybegynder
04. oktober 2001 - 11:39 #6
Star_light wonna point!!
:)

/Star_light
Avatar billede skwat Praktikant
04. oktober 2001 - 19:49 #7
i øvrigt skal man have installeret halflifeserver porten for at hlserver-cs virker?
Avatar billede safl Nybegynder
04. oktober 2001 - 19:52 #8
jepper det var derfor jeg ville have updaten til at fungere! Ellers skulle jeg downloade en ny full den fylder 111mb.