Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:37 Der er 2 kommentarer

<title>??</title>

HeYYY...

Nogen der kan lave en \"Always On Top\" ting???

Og kan man lave en variabel der kan bruges i en form på en hp... eller en log fil eller noget??!

Jeg har en browser og jeg skal bruge et input, hvergang man åbner programmet
Avatar billede sjh Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:53 #1
Option Explicit

Private Declare Function SetWindowPos Lib \"user32\" (ByVal hWnd As Long, ByVal hWndInsertAfter As Long, ByVal X As Long, ByVal Y As Long, ByVal cx As Long, ByVal cy As Long, ByVal wFlags As Long) As Long

Const HWND_TOPMOST = -&H1
Const HWND_NOTOPMOST = -&H2
Const SWP_NOSIZE = &H1
Const SWP_NOMOVE = &H2

Public Function AlwaysOnTop(Form1, Optional TopMost As Boolean = True)
  AlwaysOnTop = SetWindowPos(Form1.hWnd, IIf(TopMost, HWND_TOPMOST, HWND_NOTOPMOST), 0, 0, 0, 0, SWP_NOMOVE Or SWP_NOSIZE)
End Function

Private Sub Check1_Click()
  If Check1.Value = 1 Then AlwaysOnTop Me, True
  If Check1.Value = 0 Then AlwaysOnTop Me, False
End Sub
Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
05. oktober 2001 - 17:18 #2
ok... der går nok et par dage før jeg checker om det virker