DU kan kigge i API\'en for java, og se om metoderne er fra V1.3
Problemmet er ofte AWT og Swing der giver problemmer.
Hvis det virker lokalt og ikke fra serveren. Så kan det være du forsøger at gøre ting som strider imod appletens sandkasse. Altså du ramler ind i sikkerhedsproblemmer
læser ikke fra disk, ingenting ulovligt. Det er et spil , der er sammentsat af flere klasser. Jeg har meget svært ved at se hvor jeg laver sikkerheds overskridelse med denne applet, desuden vil netscape ikke køre andre applets overhovedet, min IE vil heller ikke ser du noget java lignende i din IE her hjem.get2net.dk/o-bloch/java.htm under spillet snake tryk s for at spillet
public class DoubleBufferApplet extends Applet { // The width and height of our offscreen image private int width=-1; private int height=-1;
// The offscreen image private Image offscreen;
// switch: are we double buffering or not? private boolean dbon = true;
// Use this to turn double buffering on and off protected void setDoubleBuffering( boolean dbon ) { this.dbon = dbon; if (!dbon) { offscreen = null; } }
// Depending on the value of our switch, we either call our // special code, or just call the default code public void update( Graphics g ) { if (dbon) { updateDoubleBufffered( g ); } else { super.update( g ); } }
// Do the drawing to an offscreen buffer -- maybe private void updateDoubleBufffered( Graphics g ) {
// Let\'s make sure we have an offscreen buffer, and that // it\'s the right size. If the applet has been resized, // our buffer will be the wrong size and we need to make // a new one Dimension d = getSize(); if (offscreen == null || width!=d.width || height!=d.height || offscreen==null) { width = d.width; height = d.height; if (width>0 || height>0) { offscreen = createImage( width, height ); } else { offscreen = null; } }
// If we still don\'t have one, give up if (offscreen == null) return;
// Get the off-screen graphics object Graphics gg = offscreen.getGraphics();
// Draw to the off-screen graphics object paint( gg );
// We don\'t need this Graphics object anymore gg.dispose();
// Finally, we transfer the newly-drawn stuff right to the // screen g.drawImage( offscreen, 0, 0, null ); } }
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.