Avatar billede foxy Nybegynder
16. februar 2000 - 00:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fejl i linije skift

Er der en der kan se fejlen i dette her stykek source. Det er ud taget ud fra et postkort script. Problemmet er man kan ikek få den til at skifte linije altså nå den udskriver det som postkortet. Så er det bare en lang linije ligegyldigt hvor meget du trykke på enter.
her er et stykke source det må være her fejlen ligger.

    print("Din Besked<br>");
    print("<textarea rows=\"4\" cols=\"50\" name=\"text\" wrap=\"virtual\"></textarea></td></tr><tr>");
    print("    <td align=\"center\" bgcolor=\"CCCCCC\" colspan=\"2\">");
    print("<input type=\"submit\" value=\"Se dit postkort\"> ");
    print("  <input type=reset value=\"Glem Det!\"></td></tr></table>    ");
    print("</FORM>\n");

Det hvor der såt wrap=\"virtual\" der ved jeg ikek helt om det er rigtig.

På forhånd tak.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. februar 2000 - 00:18 #1
print "Din Besked<br>";
print "<textarea rows='4' cols='50' name='text' wrap='virtual'></textarea></td></tr><tr>";
print "<td align='center' bgcolor='#CCCCCC' colspan='2'>";
print "<input type='submit' value='Se dit postkort'>";
print "<input type=reset value='Glem Det!'></td></tr></table>";
print "</FORM>";

Hjælper det dig ???

Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. februar 2000 - 00:19 #2
Eller mener du, at du ikke kan få den til at skifte linie i dit textarea ?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. februar 2000 - 00:20 #3
I så fald, prøv med :

"BlaBlabla" & VbCrLf & VbCrLf
Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. februar 2000 - 00:23 #4
Sorry ... i PHP3 er : \n et linieskift

Dvs., "BlaBlaBla\n\n"
Avatar billede foxy Nybegynder
16. februar 2000 - 00:32 #5
Ok har du ICQ ?
Avatar billede foxy Nybegynder
16. februar 2000 - 00:32 #6
Mit Nr. er 31986991
Avatar billede foxy Nybegynder
16. februar 2000 - 00:33 #7
Ja det er nå den udskriver teksten fra textarea at den bare laver det i en lang linije
Avatar billede foxy Nybegynder
16. februar 2000 - 00:38 #8
Det funker stadigt ikke !
Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. februar 2000 - 01:48 #9
Nu gør det :))))
Avatar billede foxy Nybegynder
16. februar 2000 - 01:51 #10
TAKKER FOR HJÆLPEN OVER ICQ phylox2 !!!!
Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. februar 2000 - 01:52 #11
No problemo :)