Avatar billede jz Nybegynder
02. oktober 2001 - 18:31 Der er 13 kommentarer

Min skærm fucker up. Hvem kan hjælpe?

Hey alle der ude. Min skærm den har det ikke så godt!!! pludselig begyndte den at gå i koma, og det gør den ofte nu. Specielt på websider... og det er nemlig ikke pc´ern men skærmen. Da jeg f.eks. kan have winamp kørende men når den så \"fryser\" fast kan jeg ikke se hvad der sker på skærmen, udover at min mus flytter sig. Jeg kan ikke trykke på noget, men musikken eller anden form for lyd forsætter!???
Hvem kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2001 - 18:45 #1
Prøv med en anden skærm til at starte med.

Hvilken skærm er det, og hvor gammel er den?
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:38 #2
Det er ikke din skærm, det ER windows der fucker up.. geninstallér windows, og dit problem er løst :o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:39 #3
Prøv evt. med et andet grafikkort og nye drivere til det gamle grafikkort!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:39 #4
tror sgu ikke det er skærmen men selve windåse der er fucked up.

prøv at geninstallere

men ellers vil vi gerne have meget mere info om emnet.
fx hvilken skærm,  hvor gammel
og alt om computeren.
software osv
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. oktober 2001 - 20:55 #5
Også gerne brevet til kæresten når du nu alligevel er igang med softwaren ;o)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:05 #6
:)
s´følig mener jeg om han har installeret nye ting og sager lige inden det gik galt
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:19 #7
Nå, på den måde, ja, sidst installerede software kan godt drille, især hvis driverne er uoriginale!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:31 #8
det er jo det ;)
undskyld hvis jeg udtrykkede mig forkert
MEN LAD VÆRE AT GØR NAR*gg*
j/k
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:48 #9
Sorry, godt ord igen!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:50 #10
men jz er vist gået kold eller sådan noget for han er her sgu ikke :(
Avatar billede jz Nybegynder
08. oktober 2001 - 16:24 #11
hm... Problemet er bare at den pludselig begyndte på det!? Hvad gør jeg?
Den har fungeret fint - men pludselig efter first class (skod program) eller sådan noget begyndte den at fryse... Ikke engang winamp fungerer i baggrunden mer!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:09 #12
hm... format c: ??? vist snart det eneste man kan gøre så.....
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. oktober 2001 - 19:00 #13
Du har fået nogle korrupte filer ind i systemet.
Har du Win2k eller WinXP så kan du gå ud i Start/Kør(Run) og skrive SFC /scannow sæt din systemCD i CD-drevet og tryk på Enter.
En måde at får retaureret dine systemfiler på, ellers, stadig forudsat at du har en af ovennævnte styresystemer, kan du rep. ved at boote op fra CD!

Men prøv først SFC der betyder System File Check