Avatar billede niels36 Nybegynder
02. oktober 2001 - 16:58 Der er 16 kommentarer

nero - easy creator branderprogrammer

Er der nogen, der kan forklar mig, hvorfor jeg ikke kan installere Easy Creator 5.0
efter jeg har installeret Nero og omvendt
Avatar billede hotpop Novice
02. oktober 2001 - 17:01 #1
det er directCD der konflikter med PacketCD eller hvad det hedder det fra Nero. Derfor.
Installerer du programmerne uden disse 2 er der ingen problemer :)
Avatar billede hotpop Novice
02. oktober 2001 - 17:01 #2
Neros program til cdrw hedder forresten InCD :)
Avatar billede burningice Nybegynder
02. oktober 2001 - 17:02 #3
fordi at nogle af de system filer de bruger er forskellige, f.eks. ASPI m.fl. Dog, hvis du installerer Nero EFTER Easy cd creator vil den tilbyde dig at lave en boot menu, så du kan starte windows op med enten det ene sæt sys-filer, eller det andet, alt efter hvilket brænder program du vil bruge!
Avatar billede niels36 Nybegynder
02. oktober 2001 - 17:03 #4
Jeg kan slet ikke få Easy Creatoren frem, så jeg kan begynde og installere, når nero er installeret
Avatar billede hotpop Novice
02. oktober 2001 - 17:03 #5
Her virker det nemlig fint :)
Avatar billede hotpop Novice
02. oktober 2001 - 17:03 #6
er InCD installeret?
Avatar billede hotpop Novice
02. oktober 2001 - 17:04 #7
cyberfessor> vi er da vist enige, hva?
Avatar billede burningice Nybegynder
02. oktober 2001 - 17:07 #8
hotpop>> ja, der kan man vist ikke sige andet :)

niels36>> sørg for at installere Nero EFTER easy cd creator!
Avatar billede niels36 Nybegynder
02. oktober 2001 - 17:08 #9
Jeg ved ikke om InCD er installeret, men dert er jo umuligt, at afinstallere Nero `en igen, uden  der bliver problemer
Avatar billede niels36 Nybegynder
02. oktober 2001 - 17:09 #10
Takker....det er en lidt ringe trøst nu
Avatar billede hotpop Novice
02. oktober 2001 - 17:11 #11
niels36> Hvorfor skulle der dog blive problemer? DET kan jeg ikke se der skulle blive...
Avatar billede niels36 Nybegynder
02. oktober 2001 - 17:20 #12
sidst jeg afinstallerede Nero på Win2000
da gik der helt koks i den, og jeg måtte installere Win2000 om
Avatar billede jorgine Nybegynder
30. september 2004 - 20:16 #13
Hvor kan man regulere lyden i Easy Creator, når man brænder enkelt-melodier
fra andre CD, for lyden er jo ikke ens for de forskellige kunstnere?

Venlig hilsen Ulla Laursen

Ullalaursen@yahoo.dk
Avatar billede burningice Nybegynder
01. oktober 2004 - 13:14 #14
hehe... kunne være du bare skulle oprette et nyt spørgsmål... ved ikke lige hvor mange der kigger her mere :)
Avatar billede jorgine Nybegynder
06. oktober 2004 - 18:10 #15
Jeg ved ikke, om det er mig cyberfessor svarer og morer sig på min bekostning, men det er et stort problem for mig, at jeg ikke kan finde ud at at regulere lyden, når jeg skal brænde enkelt melodier, så hvis der er en barmhjertig sjæl, der kan hjælpe mig, vil jeg blive meget glad.

Venlig hilsen Ulla Laursen

              ullalaursen@yahoo.dk

              6-10-04
Avatar billede burningice Nybegynder
06. oktober 2004 - 18:13 #16
prøv at oprette det som et nyt spørgsmål