Avatar billede webshape Nybegynder
02. oktober 2001 - 12:47 Der er 22 kommentarer

Programmering af Debat side...

Hej.

http://www.hifiinfo.dk under \"knappen\" Debat, kunne vi godt tænke os en debat som bliver opdateret hver gang et nyt indlæg er sendt afsted fra siden, så vi ikke selv skal sidde og gøre det.

Er dette noget, som på nogen måde kan programmeres, eller er det alt for omfattende...???

Personen som vil hjælpe os med dette, vil udover de 200 point få sit navn på siden debat, så man kan se hvem der har lavet programmeringen.

Det er muligt at det ikke kan lade sig gøre, men nu har vi da forhørt os...!!!

P.S. Websiten er langt fra færdig endnu.

/Webshape.
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2001 - 12:50 #1
Må systemet kodes i PHP/mySQL er jeg interesseret i at assistere jer... Hvilke funktioner forventer i implementeret og jeg regner med i ligger design til koden.
Avatar billede webshape Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:00 #2
Ja systemet må godt kodes i PHP/mySQL, så du er meget velkommen til at hjælpe os, hvis du har lyst.

Avatar billede webshape Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:01 #3
Hvad skal du bruge af oplysninger, for at kunne lave det...???
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:03 #4
det jeg skal bruge er hvordan i forestiller jer at det skal køre samt det færdige design sendt i en zip fil til min email. Meget gerne inkl. informationer til hvordan jeg ligger systemet op på jeres server
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:06 #5
og jeg mener ikke at i skal skrive \"vi skal bruge et forum!\" men mere, vi skal bruge et forum hvor der er muligt for vores brugere gennem formularen på side x at indsætte beskeder i vores udvalgte kategorier\" m.v.
Avatar billede shjorth Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:09 #6
Hvis ik Jiweb.. har tid, så kan i kontakte moir :o)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:11 #7
Jiweb *GG*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:11 #8
Har vel ikke noget med Jihad at gøre *GG* ??
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:12 #9
websources >> hvis ikke jeg havde tid ville jeg nok ikke svare på spørgsmålet *s* hvis Webshape / hifiinfo sender brugbar og seriøs information til mig er jeg på sagen
Avatar billede shjorth Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:13 #10
Hvis ikke jiweb har tid
er bare en anden måde at sige
Hvis ikke jiweb kan...

:o)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:15 #11
*fnis*
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:17 #12
bewsovs >> det er ljweb, ikke jiweb !!!
Avatar billede shjorth Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:18 #13
hmm flipper vi?
lol
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:19 #14
Jeg tror godt jiweb kan klare det ;o)
Avatar billede shjorth Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:19 #15
Isåfald får han jo så lov til det!!!
Avatar billede webshape Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:35 #16
Til ljweb.

Kan vi ikke snakke videre over e-mailén? Jeg sender dig de oplysninger du skal bruge hurtigst muligt.

Vores e-mail er hifiinfo@hifiinfo.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:39 #17
du kan fange mig på ljweb@ljweb.com - du skal være opmærksom på at koden \"frigives\" på eksperten, dog ikke specifikke oplysninger til jer
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
02. oktober 2001 - 18:51 #18
Hvad med ASP og access database?
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
02. oktober 2001 - 18:58 #19
webshape>> Hvorfor bruger i ikke bare dette http://www.solutions2all.dk/source_show.asp?id=56 script? der skal ikke meget spade til at lave det om!
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
02. oktober 2001 - 18:59 #20
Jeg vil gerne lave det om hvis der ikke er nok spade i jer!
Avatar billede jd Nybegynder
07. oktober 2001 - 11:49 #21
Hmm... man skal altså have lidt af en spade i sig for at kunne kode? *lol*
Avatar billede shjorth Nybegynder
07. oktober 2001 - 13:50 #22
hehehe