Avatar billede zero-hero Nybegynder
01. oktober 2001 - 15:39 Der er 8 kommentarer

c++ kursus!!?? men hvor!??

Jeg vil gerne til at i gang med c++ programering... ´Men hvor kan jeg få kursus i det??
Har hørt man kan få d på teknisk skole men kan ikke finde d.. Det skal være i Aalborg området.. Går selv på HHX så helst som aften kursus.. nogen der har nogen ide om hvor jeg kan få d?? Hygge

\\z3r0<=>h3r0
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 15:40 #1
Kan du ikke bruge nogle tutorials på engelsk?
ellers er der vidst noget der hedder www.it-skole.dk
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
01. oktober 2001 - 15:48 #2
Her kan du melde dig til et gratis c++ netkursus. http://www.netskole.dk/it-fagene/hoejniveau_pro.htm

Det er endda helt gratis!

-Jonas
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
01. oktober 2001 - 15:49 #3
Avatar billede mickni33 Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:58 #4
Niels brock har datamatiker uddannelsen på fjernundervisning altså over nettet. www.brock.dk
Avatar billede zero-hero Nybegynder
02. oktober 2001 - 07:53 #5
Nu tænkte jeg mere på \"almindelig\" undervisning helst om aftene!! et par dage om ugen... Men kigger lige lidt på fuc.dk

\\z3r0<=>h3r0
Avatar billede emberwild Nybegynder
03. oktober 2001 - 21:40 #6
freefreelancer:

der er dog en materiale udgift på 150kr skriver de
Avatar billede zero-hero Nybegynder
04. oktober 2001 - 07:52 #7
Ikke nogen der kender nogen steder i aalborg området?? Helst almindeligt undervisnin!! Hygge

\\z3r0<=>h3r0
Avatar billede tax Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:34 #8
Gå på nettet og køb en bog om emnet. F.eks SAM\'s. De er hurtigt læste og sætter en igang. Men de dækker langtfra det hele.