Avatar billede crusader Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:03 Der er 1 løsning

Begynder IMAP

Hey

Jeg prøver på at lave et imap program som skal kunne vise de nyeste mails... jeg har indtil vidre fået det her bixet sammen...

                  $mbox = imap_open(\"{192.168.1.1:143}INBOX\", \"login\", \"kode\")
                          or die(\"can\'t connect: \".imap_last_error());

                    $headers = imap_headers ($mbox);

                    if ($headers == false) {
                        echo \"Call failed<br>\\n\";
                    } else {
                        while (list ($key,$val) = each ($headers))
                        {
            echo \"<A HREF=vismail.php?bruger=bruger&mailnr=\";
            echo \"mailnummer\";
            echo \">\";
                        echo $val.\"<br>\\n\";
            echo \"</A>\";

                        }

Det skal nemlig være sådan at man kan sætte den til at sortere mailsne sådan at den kun hvis dem der er 2 dage gammel....

Hvis i prøver det jeg skrev kan i se den skriver alle headers ud... jeg mangler så at man skal kunne klikke på dem og få dem vist. Men det skal også kunne lade sig gøre hvis man sortere dem, så den kun viser feks. 4 mails. og den skal jo gerne hvis mail.1 når man klikker på nr1 og mail 7 hvis man har klikket på mail nr 7 =)
(der hvor der står \"mailnummer\" er der hvor funktionen mangler så vidt jeg kan se)

Håber i kan hjælpe, vil nemlig gerne lære hvordan det gøres. Så hvis i vil undgå at pakke det for meget sammen så jeg kan se hvad der sker ville jeg være glad :)
Avatar billede crusader Nybegynder
26. oktober 2001 - 09:14 #1
luk