Avatar billede minau Nybegynder
30. september 2001 - 15:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Win.XP kategori

Skulle Eksperten ikke være på forkant med udviklingen og med det samme lave en Win.XP kategori?
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2001 - 15:19 #1
Jo, når XP bliver udgivet, så kommer kategorien også.
Avatar billede kapla Nybegynder
30. september 2001 - 15:24 #2
Avatar billede tkirk Nybegynder
30. september 2001 - 15:47 #3
Windows XP er jo allerede hos visse brugere. DELL, Compaq osv. har preinstalleret på deres maskiner som bliver solgt nu.

Ved dog ikke om dette også er sket i Danmark, men det tvivler jeg nu på.

Men ellers så OK, den 25 Oktober er vel fint at vente til...
Avatar billede hotpop Novice
30. september 2001 - 16:19 #4
tkirk> ja det er det - men det er IKKE udgivet til offentligheden endnu, og kan ikke købes før d. 25/10 2001. At det så er at finde hos privatpersoner, ja så kalder man det jo warez :)
Avatar billede tkirk Nybegynder
30. september 2001 - 16:39 #5
Men maskinerne bliver solgt med det :) Det blev de fra den 22. September i USA.

Tror godt jeg ved hvad warez items er ;) XP er nice.
Avatar billede hotpop Novice
30. september 2001 - 16:47 #6
makinerne bliver ikke solgt med det før d. 25/10 :)
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2001 - 17:56 #7
Jo det må da være rimeligt, med alle de trail versioner, som er på markedet nu, samt det vare ikke længe før de første pc\'er begynder at blive leveret med XP på :-)
Avatar billede minau Nybegynder
19. oktober 2001 - 11:12 #8
Lukker