Avatar billede cyberbat Nybegynder
30. september 2001 - 12:11 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Tippesiden

Så har jeg lavet lidt om på min tippeside, vurder den venligst igen:
http://tippesiden.subnet.dk
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2001 - 12:13 #1
Jeg kan godt li\' ideén, dog skal du få din hoover til at være <center></center> istedet for <left></left>.

Måske skal du bruge nogle andre farver, kig evt. på www.webpunkt.dk han har brugt nogle OK farver.
Avatar billede dumdum Nybegynder
30. september 2001 - 12:16 #2
Dine mouseovers virker fint
Jeg synes den blå farve er ok, men det hænger ikke rigtigt sammen med den skrigende hvide farve der er uden om. Måske kunne en sort ramme, rette lidt op på det?

Måske kunne et billede eller to også muntre siden lidt op, den er lidt tam på nuværende tidspunkt.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede cyberbat Nybegynder
30. september 2001 - 12:23 #3
jeg fatter ikke hvorfor folk har så svært ved at vurdere sider...? Er 2 vurderinger (som dog var gode) alt hvad I kan byde på??
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2001 - 12:24 #4
cyberbat->
Det har noget med points at gøre ..
Du stiller 15 points til rådighed, og når der allerede er 2 der har svaret, så er der ikke så mange der er hooked på at få 5 points eller der under.
Avatar billede cyberbat Nybegynder
30. september 2001 - 12:25 #5
bbs >> hvorfor skal de være <center> (ca. left:150px) ??
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2001 - 12:25 #6
Fordi det andet ser underligt ud ..
hvis du kan få dem til at være over det man har musen på vil det være perfekt.
Avatar billede cyberbat Nybegynder
30. september 2001 - 12:25 #7
det er jo heller ikke sikkert at jeg kun giver det... Det kan jo være at de kan komme med bedre vurderinger..
Avatar billede cyberbat Nybegynder
30. september 2001 - 12:27 #8
bbs >> det kan jeg godt, ok jeg prøver, selv om jeg tror at det andet ser bedre ud
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2001 - 12:30 #9
Gør det ikke, forresten, så vil et top-logo være rigtig godt at ha\'.
Forresten, så skal billederne være ½ så store som de er nu.
Avatar billede cyberbat Nybegynder
30. september 2001 - 12:36 #10
så er det gjort :o)
Avatar billede cyberbat Nybegynder
30. september 2001 - 12:38 #11
det med ½ så store det er jeg dog ikke enig med dig i, og toplogo har jeg tænkt på, så det er jeg såmænd også i gang med...
Avatar billede cyberbat Nybegynder
30. september 2001 - 12:43 #12
bbs, my dear where are you???
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2001 - 12:44 #13
lol, der var jo ikke andre ting du ville vide..
Avatar billede cyberbat Nybegynder
30. september 2001 - 12:45 #14
jo, hvordan ser det nye ud for dine øjne??
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2001 - 12:46 #15
Meget bedre!
Avatar billede cyberbat Nybegynder
30. september 2001 - 12:47 #16
:o)
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2001 - 12:49 #17
Takker for points :)
Avatar billede mipe1 Nybegynder
30. september 2001 - 13:21 #18
cyberbat>> tjaa nu kommer jeg jo forsent til at give en vurdering. Men 20 minutter er altså ikke specielt lang tid at give folk før du råber op.
Tålmodighed.