Avatar billede ina Nybegynder
30. september 2001 - 09:54 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

CMOS-Reset

Jeg har været inde på Asus supportsiden og kunne læse,
hvordan jeg skal resette, men det står på tysk og der står, at jeg skal fjerne min rechner(hvad betyder det?) og tage mit batteri ud og kortslutte kontakten i 3-5 min. med enten en skruetrækker eller en mønt, hvorefter jeg skal fjerne det igen, putte batteriet i igen og tilslutte min rechner???. Men hvad er en rechner????
Avatar billede makse Nybegynder
30. september 2001 - 09:58 #1
Rechner er da Computeren.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. september 2001 - 10:00 #2
ja rechner betyder \"regner\"/lommeregner -der menes at du skal pille stikket ud.
Avatar billede makse Nybegynder
30. september 2001 - 10:28 #3
Takker for point. :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. september 2001 - 11:24 #4
takker for pts.