Avatar billede nielseriknielsen Nybegynder
29. september 2001 - 22:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan gemmer man en \'side\' og alle tilhørende links under den i MSIE?

Jeg har fundet noget dokumentation på nettet som jeg gerne vil have ned offline på min pc\'er. Det drejer som om en \'hel\' manual hvor jeg har indholdsfortegnelsen på en side og så er der links til de forskellige kapitler. Meget nydeligt lavet, men jeg vil gerne have den ned og ud på hardcopy.
Help please. Jeg bruger Microsoft Internet Explorer ver 5.50
Avatar billede kapla Nybegynder
29. september 2001 - 22:30 #1
Avatar billede dsweb Nybegynder
29. september 2001 - 22:33 #2
Det finder du alt om under : http://www.spidersoft.com/webzip/default.asp

- Der er både forklaringer og det hele !
Avatar billede nielseriknielsen Nybegynder
29. september 2001 - 22:38 #3
Ok jeg prøver det og vender tilbage med Points.
mvh
Niels Erik
Avatar billede nielseriknielsen Nybegynder
29. september 2001 - 23:04 #4
YES, det virkede, nu har jeg hele min dejlige manual liggende offline. Tak KAPLAO, du var jo først ude så de 60 p er dine..
Avatar billede kapla Nybegynder
29. september 2001 - 23:06 #5
Da jeg ikke har svaret, kan du ikke give mig point. Nu har du selv taget dem tilbage, hvis du synes jeg skal have pointene kan du oprette et spørgsmål hvor det Point til Kapla0
Avatar billede kapla Nybegynder
29. september 2001 - 23:07 #6
Hvor der står Point til Kapla0
Avatar billede kapla Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:50 #7
Hmm