Avatar billede bap Nybegynder
13. februar 2000 - 00:20 Der er 4 kommentarer

US Robotics Sportster Flash

Kan ikke få mit 56.6 modem til at virke korrekt på V.90. hos Get2net.
Når jeg kobler op på x2, opnår jeg 48, men når jeg kobler op på v90 kun 33,6.
Hvorfor, og jeg mener at have den nyeste driver, og har også opdateret mit modem, selvom programmet sagde det ikke var nødvendigt!

Avatar billede sjensen Nybegynder
13. februar 2000 - 11:55 #1
48 er nok noget af det bedste du kan få med et 56.6 modem. X2 er USR's bedste. Jeg brugte aldrig andet. V90 virker ikke godt med USR modems.

Nu bruger jeg ISDn og så er det problem løst.

sjensen
Avatar billede bap Nybegynder
14. februar 2000 - 17:13 #2
Min nabo kører da 53.5 med et ganske alminderligt teledanmark modem; men han er selvfølgelig også koblet til teledanmark -))

Jeg kunne godt tænke mig et andet svar! Det må da være muligt at få det til at virke? Der må da være flere end mig der har/har haft dette problem?
Avatar billede adidas Nybegynder
16. februar 2000 - 18:35 #3
så vidt som jeg ved har get2net osse et nummer v90 måske skulle du lige høre dem engang.
Avatar billede jenzian Nybegynder
29. februar 2000 - 09:57 #4
Jeg tror at man ikke kan koble op med v90 - 56k modem.