Avatar billede pyld27 Nybegynder
29. september 2001 - 01:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ftp med en cisco 677

Jeg har oprettet en FTP-server med programmet Bulletproof. og med en cisco 677 cybercity 512/512
og så har jeg en hub swite trendnet te100-s88e på der jeg har 2 pc på net men jeg kan ikke forstår at når der er 3 på min ftp serve så bliver der en smidet af det er ligesom om det går i står når han er færdig med at hent en file og den skal skifte til en ny file.

så vil jeg hør om der er der har en ide i vad det kan være.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2001 - 01:14 #1
Hvis du ikke har konfigureret routeren til FTP, så er det nok derfor.
Avatar billede pyld27 Nybegynder
29. september 2001 - 01:16 #2
Det har jeg gjort som det er på cybercity hjemmesider.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2001 - 01:17 #3
Kan sq ikke finde det på www.cybercity.dk fordi de har ændret design, men ring til deres support i morgen, og sig at du skal have en FTP server oppe!
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2001 - 01:18 #4
?
Avatar billede pyld27 Nybegynder
29. september 2001 - 01:19 #5
oki prøve jeg men jeg kan jo ikke forstår det virker jo godt nok vis der kun er en på af gang
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2001 - 01:20 #6
Nåå... så de kan godt være på... hmm... så er det fordi du har lavet et eller andet ged i den i BulletProof
Avatar billede pyld27 Nybegynder
29. september 2001 - 01:27 #7
vad kan det så være ?
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2001 - 01:34 #8
Det må være en fejl i BulletProof - prøv at geninstallere det, men hvorfor har du accepteret dit eget svar?