Avatar billede pib Nybegynder
27. september 2001 - 22:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe til IE

jeg kan ikke få IE til at virke rigtigt, jeg ved ikke hvad jeg har gjort, jeg ville selv sige jeg ikke har gjort noget... mit problem er at hvis jeg starter IE, ved at trykke åp ikonet og gå ind på hvilken somhelst hjemmeside, så siger den bare \'Internet Explorer kunne ikke åbne søgesiden\' og så kan jeg ikke komme videre, men hvis jeg går ind i en mappe, og skrive URLøen der, så kan jeg godt få det til at virke.... nogen der ved hvordan ejg får det til at virke? Jeg kan godt bruge ICQ, og jeg kan jo også godt bruge IE, bare ikke på den \"rigige\" måde.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2001 - 22:37 #1
Prøv at fjerne IE i kontrolpanel - tilføj/fjern, og hent det igen på http://windowsupdate.microsoft.com - hent IE 5.5 og Service Pack 2!
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2001 - 22:37 #2
Svar
Avatar billede pib Nybegynder
27. september 2001 - 22:39 #3
det er det der er problemet, det har jeg prøvet det kan jeg ikke...  den siger noget med \'unable to download information\'
Avatar billede kilesi Nybegynder
27. september 2001 - 22:42 #4
Er du rar at tage et skærmdump af dine forskellige IE-fanebladssiders indhold. Send dem via mail til mig på kls@brugden.dk - så ser jeg på det for dig ;-)
Avatar billede husi Nybegynder
28. september 2001 - 09:33 #5
jeg havde også nogle problemer, men da jeg opdaterede den til en nyere version så var det væk.
Avatar billede pib Nybegynder
28. september 2001 - 16:16 #6
jeg kan ikke opdatere...
Avatar billede pib Nybegynder
28. september 2001 - 23:53 #7
Mange tak, det var bare noget så simpelt som min firewall.