Avatar billede Slettet bruger
27. september 2001 - 13:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forms laves om til et andet sprog

Hvad er der sket....
Når man sender en form som html, laves æøå og andre tegn om...

----------//////////----------

<META http-equiv=3DContent-Language content=3Dda>
<STYLE>
body {font-family:Verdana; font-size: 11px; color: #000000; }
td{font-family:Verdana; font-size:11px; color: #000000;}
td=2Eknap{font-family:Verdana; font-size:11px; color: #000000;}
a:link{text-decoration: none; color: #0000FF;}
a:visited{text-decoration: none; color: #004080; }
a:active{text-decoration: none; color: #FF0000 ; }
a:hover{text-decoration: none; color:#004080; }
=2Eoneline  {
=09BACKGROUND-COLOR : #C0C0C0;
=09BORDER-BOTTOM : 1px dotted;
=09BORDER-LEFT : ;
=09BORDER-RIGHT : ;
=09BORDER-TOP : ;
=09COLOR : #000000;
=09FONT-FAMILY : Tahoma;
=09FONT-SIZE : 11px;
}
</STYLE>

<H3 align=3Dcenter>Flyttebeg=E6ring</H3>
<P align=3Dcenter><FONT size=3D3><STRONG>JHF, Kreds=
5</STRONG></FONT></P>
<TABLE id=3DmyTable cellSpacing=3D0 cellPadding=3D2 align=3Dcenter=
border=3D0>
<FORM name=3Djhfform action=3Dautomail=2Easp method=3Dpost>
<TBODY>
<TR>
<TD><B>Kamp, der efter turneringsplanen skal spilles:</B>
<TABLE cellSpacing=3D0 cellPadding=3D2 width=3D\"100%\" border=3D0>
<TBODY>
<TR>
<TD>
<P>Kampnr=2E:&nbsp;</P></TD>
<TD align=3Dmiddle><INPUT class=3Doneline style=3D\"WIDTH: 248px;=
HEIGHT: 16px\" size=3D40 value=3Dasdf name=3Dtekstcelle11></TD></TR>
<TR>
<TD>R=E6kke/pulje: </TD>
<TD align=3Dmiddle><INPUT class=3Doneline style=3D\"WIDTH: 249px;=
HEIGHT: 16px\" size=3D40 name=3Dtekstcelle12></TD></TR>
<TR>

Er sket en nimda, virus besøgte Serveren
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
27. september 2001 - 13:03 #1
øhh, bruger du ASP eller andet programmeringssprog?

Du kunne jo prøve med tekststrengFraForm.htmlencode()
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
27. september 2001 - 13:04 #2
Server.HTMLEncode(Request.Form(\"txtValue\"))

\"txtvalue\" bytter du så bare ud med dit formfelt, så skulle det virke

I ASP i hvert fald - virker altså på microsoft platforme (IIS)
Avatar billede tommygronhoj Nybegynder
27. september 2001 - 13:13 #3
ja det kan godt være en virus sørg for at du oploader en antivirus til din homepage \"hør eventuelt nærmere hos din internet udbyder nogle af dem tilbyder firewalls og andet\" din homepage kan også hvis du har double cabel connection med 2 pcere blive beskyttet fra et lokalt intranet
så skal du have et avanceret antivirus program
og så indloader du det bare ovenover parallelt med tcp/ip protokollen. Husk at tage en backup af underbufferen.
Hilsen Tommy
Avatar billede sansalvador Nybegynder
27. september 2001 - 21:06 #4
wow, easy Tommy ...

du kunne ligeså godt have sagt \"f\" =) ... Masser af os \"ikke-netværks-specialister\" forstår ikke et ord af det =)