Avatar billede dat00c12 Nybegynder
26. september 2001 - 10:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Flash light

Kan I sige noget om hvordan
man evt kan lave dette her www.globe.dk/flash5tips/ i flash

jeg har prøvet at downloaded fla-filen
men kan ikke lige overskue koden....Plaes Help
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2001 - 10:18 #1
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2001 - 10:18 #2
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 10:19 #3
Køb hæftet. Der er der tutorials til alle de eksempler dér.

Ellers kig dig omkring.

http://diktator.dk har masser af links til flashrelaterede sider.

www.cybernation.dk har turorials på dansk.

/pelkjaer
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 10:21 #4
Nikolajdu>>Jeg synes godt nok at den er svær til at begynde med :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2001 - 10:25 #5
Det er rigtigt at det ikke er den nemmeste, men sårn er effekten jo. Vil man have den stil - Tjaaa så er det sådan. :-)
Avatar billede dat00c12 Nybegynder
26. september 2001 - 10:41 #6
Jeg ved godt selv at det er svært at starte med....Men alt i alt søger jeg bare en masse eksempler på flash. Jeg har leget med flash 4 i et havlt prs tid med har nu opgradet til flash 5, og så har jeg bare brug for en masse inspiration og tænkte herinde må man kunne hjælpe mig.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 10:43 #7
Ta\' et kig på diktator.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2001 - 10:47 #8
Du spørger bare løs :-)
Avatar billede rashid Praktikant
26. september 2001 - 10:54 #9
du kan også prøve at downloade swish - Jeg er selv en newbie, men med dette program har jeg lært en del om flash. http://www.swishzone.com/
Genialt program.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 10:58 #10
Du lærer da ikke noget om flash ved at bruge swish. Det er jo bare en program til animation af tekst.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2001 - 10:59 #11
Var lige ved at skrive det samme
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 11:01 #12
Nikolajdu>>Kan du ikke svare på http://www.eksperten.dk/spm/113784 - kunne godt tænke mig at se et korrekt svar...