Avatar billede navycop Nybegynder
25. september 2001 - 16:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorledes kan man oprette brugernavn of password??

Er der nogle der kan give mig svar paa hvoledes man kan oprette brugere og passord og paaloggingsystem i Frontpage 2000 (reg.kopi) til hjemmeside. Haver en ny side der skal op paa nettet, men vil at brugere skal logge paa med brugernavn og passord  for at komme ind. Jeg finder ikke noget om dette i FP bible. eR DER NOGLE DER HAVER EN GOD IDE ELLER SOLUTION?
Avatar billede spike. Nybegynder
25. september 2001 - 16:47 #1
det kan man så vidt jeg ved ikke med frontpage, har du mysql database tilrådighed?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. september 2001 - 16:48 #2
skal alle brugere have samme password?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. september 2001 - 16:55 #3
hvis ja, kan du bruge dette simple trick:

<html>

<head>
<title></title>
</head>

<body>

<table>
  <tr>
    <td width=\"68%\"><p align=\"center\">&nbsp;</p>
    <p align=\"center\"><input type=\"button\" value=\"Login\" onClick=\"login();\"> </td>
  </tr>
</table>
<script language=\"Javascript\">
function login() {
  password = prompt(\"Indtast password\",\"\")
  if (password != \'\' && password != null) {
    location.href = password + \'.htm\';
  }
</script>

</body>
</html>

som den kløgtige hurtigt ser, er password = navnet på den side der skal loades! dvs. at hvis password er gulerod, skal den sider der loades, hedde gulerod.htm
Avatar billede navycop Nybegynder
25. september 2001 - 17:10 #4
Nej Der skal blive saaledes at man selv kan vaelge brugernavn og passord.
Avatar billede navycop Nybegynder
25. september 2001 - 17:12 #5
mysql har jeg ikke. kan dette program downloades eller hvad? Hvilket program er dette saa?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. september 2001 - 17:43 #6
hvor fedt er det lige at du lukker spørgsmålet inden du er færdig med at stille spørgsmål?
du nedsætter din chance for at få hjælp på den måde