Avatar billede 123456789 Nybegynder
25. september 2001 - 10:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbne Access runtime \"forrest\"

Hej
Jeg har noget VBA kode som skal åbne access. Når det er en fuld version af access åbner det \"forrest\" altså foran mit det program hvorfra jeg kalder det, og operatøren kan bruge den åbnede form i access. Men efter at have konverteret access til en runtime fil, og installeret access i runtime version, kan dette ikke længere lade sig gøre?? Nu åbner access nede i bundlinien.

Nogen som har et forslag til at få access startbillede \"forrest\"??

Min VB kode:
Dim test
test=Shell(\"c:\\programmer\\microsoft office\\ART\\office\\msaccess.exe c:\\mydb\\database.mde\",2)

VH
Avatar billede proaccess Nybegynder
25. september 2001 - 10:17 #1
Har du prøvet at ændre ,2 til , vbNormalFocus ??

det er jo DET, som angiver visningsmåde...
Avatar billede proaccess Nybegynder
25. september 2001 - 10:17 #2
As in:

Shell(\"c:\\programmer\\microsoft office\\ART\\office\\msaccess.exe c:\\mydb\\database.mde\", vbNormalFocus)
Avatar billede proaccess Nybegynder
25. september 2001 - 10:19 #3
Her er de forskellige værdi\'er:

Constant    Value    Description
vbHide    0    Window is hidden and focus is passed to the hidden window.
vbNormalFocus    1    Window has focus and is restored to its original size and position.
vbMinimizedFocus    2    Window is displayed as an icon with focus.
vbMaximizedFocus    3    Window is maximized with focus.
vbNormalNoFocus    4    Window is restored to its most recent size and position. The currently active window remains active.
vbMinimizeNoFocus    6    Window is displayed as an icon. The currently active window remains active.
Avatar billede proaccess Nybegynder
25. september 2001 - 10:55 #4
Fik du åbnet det rigtigt ???
Avatar billede 123456789 Nybegynder
26. september 2001 - 09:32 #5
Nej det åbner stadig ikke rigtig. Jeg hår prøvet alle koderne for en sikkerhedsskyld, men access åbner stadig kun på bundlinien.

Jeg tror det har noget at gøre med at det er en runtime version, for det virker OK ved alm access.

Er der nogen som har erfaring med access runtime ??
Avatar billede 123456789 Nybegynder
26. september 2001 - 14:03 #6
Spørgsmål lukkes