Avatar billede runeevers Nybegynder
24. september 2001 - 18:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Scanner koxer

Jeg har netop købt en Canon CanoScan N650U som jeg har tilsluttet en Toshiba Satellite 1710CDS der kører på Win ME

Jeg har installeret de medfølgende drivere, men computeren mener at den er tilsluttet forkert, eller noget, men den kan ihvertfald ikke etablere fejlfri kontakt til scanneren.

`Nogen der har nogen anelse om hvad der vil kunne afhjælpe problemet?
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
24. september 2001 - 19:18 #1
Er der drivere med til winme på den medfølgende cd`?
Avatar billede runeevers Nybegynder
24. september 2001 - 19:25 #2
Jeps.. Det er derfor det er så mystisk..
Avatar billede madskp Nybegynder
24. september 2001 - 19:28 #3
Hvis det er USB så tjek dine stik en ekstra gang. Der skal nogen gange meget lidt til med USB for at der ikke er ordentlig forbindelse!!
Avatar billede runeevers Nybegynder
24. september 2001 - 19:45 #4
Ja, det er ubs, men det hjælper ikke noget. Jeg har tjekket dem i sømmene..

Irriterende!
Avatar billede runeevers Nybegynder
26. september 2001 - 19:45 #5
Ha!

Nu fandt jeg ud af det. Canon har været så smarte at placere en fix lille låse anordning godt gemt væk i en rille i scanneren..

Da jeg \"selvfølgelig\" ikke har læst den tefonbog af en manual der følger med, havde jeg ikke fået låst den op.. Dooh!