Avatar billede starvision.dk Nybegynder
23. september 2001 - 19:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TV-out mionitor skriver \'Supend Mode\'

Når jeg i 3dfx tv settings enabler tv-out går monitoren i sort og skriver \'Suspend Mode\'

Jeg har et voodoo3 3000 tv-out
Min monitor er rimelig ny og ikke dårlig.

Jeg har prøvet \'alt\' i settings også at gå ned i 60hertz men den skriver det samme vær gang.

Er der nogen der tilfældigvis skulle have en ide om hvor det kan være galt?
Avatar billede tommyv Nybegynder
23. september 2001 - 19:43 #1
Skal din monitor ikke gå i sort når du smider signalet over til TV\'et? Det mener jeg da det skal :-)
Avatar billede starvision.dk Nybegynder
23. september 2001 - 19:57 #2
ja men den skal da ikke disable tv-out og tilbage til monitor visning
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
23. september 2001 - 19:59 #3
Da jeg første gang ville bruge mit TV-out på 3dfx 3500 tv gik min skærm også i sort. men ikke noget med suspend mode.
For at få mit til at virke opdaterede jeg mine drivere.
For at kunne se DVD på monitoren og på Tv-et samtidigt kunne jeg kun få det til at virke uden at monitoren gik i sort ved at instille skærme til 16bit farver 640x480, men så kunne jeg også se det på både monitor og TV

Drivers hentes her :
http://www.3dfx.com/downloads.htm
eller her
http://www.windrivers.com/company/3dfx/drivers/index.htm
Avatar billede starvision.dk Nybegynder
23. september 2001 - 20:09 #4
jeg finder ud af det, tak..
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
23. september 2001 - 20:15 #5
Selvtak :-)
Avatar billede starvision.dk Nybegynder
23. september 2001 - 20:24 #6
blueyed1 >> det hjalp at downloade en driver fra http://www.windrivers.com/company/3dfx/drivers/index.htm :)

tommyv >> du viste 0 mere end mig :~)
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
23. september 2001 - 20:26 #7
Fint, så kører du :-)