Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 03:33 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Tagster i ny version

Ja, efter at være blevet sammenlignet med slamcoders og andet godtfolk kunne jeg ikke lade \"min\" version af tagsteren køre som nu...

Hermed ny og forhåbentlig sidste release af koden til håndtering af konvertere indlæg til tags samt formatere output :)

------------------------------------------------------
<?php
    # Eksperten Tagster
    # Lars B. Jensen, LJWeb GmbH
    # ljweb@ljweb.com

    function string_tagster($str) {
        # Add a single space before and after the string
        $str = \" \".$str.\" \";

        # Fix Links
        $str = eregi_replace(\"([[:space:]{()\\\"\'\\[~#=;\\&?\\_-])((ftp|http|https|telnet|news|nttp|nntp|file):\\/\\/[a-z0-9~#%@æøå\\&\\(\\):;=\\?\\/\\.,_-]+(\\\\[|\\\\]|[a-z0-9~#%@æøå\\&:;,=\\?\\/_\\+-])+)\", \"\\\\1<A HREF=\\\"\\\\2\\\" TARGET=\\\"_blank\\\">\\\\2</A>\", $str);
        $str = eregi_replace(\"([[:space:]{()\\\"\'\\[~#=;\\&?\\_-])(www\\.[a-z0-9~#%@æøå\\&\\(\\):;=\\?\\/\\.,_-]+(\\\\[|\\\\]|[a-z0-9~#%@æøå\\&:;,=\\?\\/_\\+-])+)\", \"\\\\1<A HREF=\\\"http://\\\\2\\\" TARGET=\\\"_blank\\\">\\\\2</A>\", $str);

        # Fix Emails
        $str = eregi_replace(\"([[:space:]{()\\\"\'\\[~#=;\\&?\\_-])([_\\.0-9a-z-]+@([_\\.0-9a-z-]+)+\\.[a-z]{2,4})\",\"\\\\1<A HREF=\\\"mailto:\\\\2\\\">\\\\2</A>\", $str);

        # Return the result
        return substr($str, 1);
    }

    function format_post2 ($str) {
        # Fix the layout in output function
        $str = htmlentities($str);
        $str = str_replace(\"&quot;\", \"\\\"\", $str);
        $str = string_tagster($str);
        $str = ereg_replace(\"  \", \"&nbsp; \", $str);
        $str = str_replace(\"\\\\t\", \"&nbsp;&nbsp;&nbsp; \", $str);
        $str = str_replace(\"\\\\r\", \"\", $str);
        $str = str_replace(\"\\\\n\", \"<BR>\", $str);

        # Return the result
        return $str;
    }
?>
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 03:39 #1
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. september 2001 - 10:15 #2
fedest! håber den bliver implementeret hurtigt! :))
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 10:25 #3
har sendt et \"anbefalet brev\" til admins *s* jeg har gjort hvad jeg kan nu :))
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. september 2001 - 10:26 #4
great :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 10:29 #5
men scor mig en bagdør ind på serveren, et ftp login eller lign, så skal du bare se løjer *gg*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. september 2001 - 10:32 #6
hehe :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 11:59 #7
Tag den her version hvis i skal bruge den
http://eksperten.ljweb.com/tagster/tagster.zip

er opdateret
Avatar billede dumdum Nybegynder
23. september 2001 - 12:03 #8
beklager min uvidenhed, men hvad er forskellen på det ljweb har lavet og det som Eksperten.dk kører med lige nu?

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 12:07 #9
dumdum >> forskellen er, tada, at den eksperten kører med lige nu har JEG lavet *jeeez* og nu har jeg altså rettet nogle fejl i den *woow*
Avatar billede dumdum Nybegynder
23. september 2001 - 12:11 #10
ljweb>> og bummelum

kan du løfte bare lidt af sløret for en fejl der er i det nuværende system?

jeg synes det kører ok...

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 12:13 #11
ftp.domain.dk/filnavn.jpg" target="_blank">ftp://user:password@ftp.domain.dk/filnavn.jpg
er ikke f t p : / / u s e r : p a s s w o r d @ f t p . d o m a i n . d k / f i l n a v n . j p g
(spaces tilføjet for at fremme forståelsen da den IKKE skal oversættes til et link)
Avatar billede kapla Nybegynder
23. september 2001 - 12:14 #12
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 12:14 #13
det er blot en enkelt... !
du skal ikke undre dig så meget over hvad du ikke forstår, blot være glad for at jeg gider opdatere den :)) fair ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 12:18 #14
kapla >> uh oh, du plejer at grave dybt og finde nogle slemmer eksempler frem :))
Avatar billede kapla Nybegynder
23. september 2001 - 12:20 #15
Er i fuld gang ;)
Avatar billede kapla Nybegynder
23. september 2001 - 12:21 #16
Skal jeg skrive dem her eller sende dem til dig? ;)
Avatar billede dumdum Nybegynder
23. september 2001 - 12:21 #17
Whatever, var bare interesseret.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 12:22 #18
kapla >> det frygtede jeg *g*
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. september 2001 - 08:18 #19
ljweb>> Vi ser på det ASAP !
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2001 - 08:58 #20
andreas >> jamen jamen :) lyder helt kanon !
Avatar billede kapla Nybegynder
24. september 2001 - 09:06 #21
Nice :-)