Avatar billede in2deep Nybegynder
21. september 2001 - 16:58 Der er 5 kommentarer

Kender nogle denne skærm???

Det er denne skærm det drejer sig om: Samsung SyncMaster 900SL+
------------------------------------------------------
Avatar billede wikings Nybegynder
21. september 2001 - 17:14 #1
Avatar billede wikings Nybegynder
21. september 2001 - 17:17 #2
eller her:
http://www.dansdata.com/sams.htm
ingen personlige erfaringer!
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. september 2001 - 17:18 #3
Ja, jeg kender den. Hvorfor?
Avatar billede in2deep Nybegynder
21. september 2001 - 17:19 #4
Jeg havde overvejet at købe den, men vidste ikke rigtig hvor god den er! Har den helt flad billedrør, som nogle af de andre samsung monitorer?? HVordan er den generelt?? God eller dårlig?
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2001 - 17:30 #5
www.mulle.adsl.dk/cn/SyncMaster900SL.htm der ligger et link på min hjemmeside, med nogle søg på vedr. nævnte skærm, men det er ikke sikkert du lige med det første kan komme ind, da jeg har en del brugere på p.t.

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk