Avatar billede romo Nybegynder
20. september 2001 - 20:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Auto opkald

Jeg har det problem at når jeg kalder f.eks. explorer vil den ikke ringe op automatisk.
Jeg er nødt til at gå via netværk via modem og kalde op.
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 20:10 #1
det er sikkert et eller andet sted i internet opsætningen, jeg skal se om jeg kan finde det. jeh bruger dog kun 98, men mon ikke det er ens
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 20:11 #2
har du netscape eller explore
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 20:15 #3
i explore kan du gå op i funktioner, internet-instillinger, forbindelse og sige ring op, når der ikke findes en netværksforbindelse.

Dea_PG
Avatar billede romo Nybegynder
20. september 2001 - 20:20 #4
Jeg glemte at takke dea pq
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 20:20 #5
hjalp det
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 20:22 #6
det var så lidt, jeg vidste ikke om det ville virke, men det gjorde det vist, hva\'

Dea_PG